|
Lærred |
Besvar |
Forfatter | |
Lusk666
Junior bruger Oprettet: 05-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
Emne: Lærred Sendt: 06-December-2006 kl. 13:38 |
Er det mig eller virker det her lidt for godt til at være sandt? http://www.projektorshop.dk/page262.aspx?recordid262=18
Jeg ringede til dem og hørte og den er god nok. Måske man bare skulle bestille med det samme :-) |
|
Just my 2 cents.
Lasse Jensen |
|
HansHenrik
Bruger Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
Sendt: 07-December-2006 kl. 23:07 |
Tjaa, der er ikke mange oplysninger om produktet. F.eks. er der ikke opgivet gain for lærredet, som ellers er en helt central parameter. Heller ikke noget om reflektionstypen, så for mig svarer det lidt til at nogen annoncerede et stereoanlæg med beskrivelsen:
"man kan både skrue op og ned for lyden" Det siger mere om afsenderens kendskab til sin branche, end om produktet :) Desuden er det lidt lille - personligt synes jeg at magien starter ved 2 meter i bredden. Det er dog billigt - det kan ingen tage fra dem. |
|
Lusk666
Junior bruger Oprettet: 05-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
Sendt: 09-December-2006 kl. 10:10 |
Takker.
Jeg har valgt at kører lidt videre med mit gamle lærred indtil jeg har råd til et "bedre" eventuelt et gråt istedet. |
|
Just my 2 cents.
Lasse Jensen |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |