|
Beoplay m5 |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Juli-2018 kl. 12:28 |
|
jeg skal skippe mit Sonos system og vil bare have er enkelt lydsystem i hjemmet. Jeg vil helt have et system der klarer alle opgaver.
Beoplay m5 - kan den stereo parres? Mit lg b6 har minijack udgang, kan Beoplay m5 kobles på tv’et i et stereo setup
|
||
![]() |
||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ingen parring, men den har minijack indgang.
|
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
![]() |
||
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
|
øv, ja så er det vel knap realistisk at det skulle komme nu - efterhånden
|
||
![]() |
||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
|
Det skyldes måske at det er en 360-grader højttaler, men omvendt så har andre jo samme funktion på deres tilsvarende modeller (Apple).
|
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
![]() |
||
ClausBP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2016 Status: Offline Point: 353 |
|
Jeg har koblet 2 Beoplay M3 til mit TV med Minijack og har derved Stereo fra mit TV. Det lyder supergodt.
Det kræver blot en minijack splitter. Derudover kommer der jo Stereo Pairing i Airplay 2, når den kommer. |
||
![]() |
||
|
Njae men det kan vel ikke kaldes stereo? Dual mono måske ![]() Men ja jeg havde tænkt på AirPlay 2 som løsningen, men jeg tænker at de stadig skal kunne parres på en eller anden måde førend det er stereo - ellers er det vel bare to højtalere der spiller det samme.
|
||
![]() |
||
ClausBP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2016 Status: Offline Point: 353 |
|
Nej - det er skam ægte stereo. Med minijack-splitteren sendes venstre stereo kanal til venstre højttaler og højre kanal til højre højttaler. Stereo pairingen vil Airplay 2 tage sig af - og det vil være ægte stereo. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |