|
Stofa router får total Hjerneblødning |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Pedellen2018
Ny bruger Oprettet: 20-Maj-2018 Sted: Rørvig Status: Offline Point: 16 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-Juli-2018 kl. 21:15 |
Har nu i 14 dage været på min mors Stofa Kabel-tv internet, og oplever fra tid til anden at Routeren får et total black-out som varer omkring ½ til 2 minutter efter en vis periode med moderat belastning.
Forbindelsen er en 15/15 - på Stofa kabel i Nykøbing Sjælland, kører på trådløst wifi. Nogen der ved hvad dette kan skyldes? Redigeret af Pedellen2018 - 12-Juli-2018 kl. 21:16 |
|
cjoscar
Bruger Oprettet: 22-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg bor i Næstved og oplever præcist det samme, regelmæssige udfald i løbet af dagen på 1/2-2 minutter og de sidste 3-4 dage har der været 1-2 længere udfald op til 7-8 minutter. Det er vildt irriterende.
|
|
Sylvest
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 888 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er på Stofa København og oplever det også, typisk søndag aften omkring kl. 20.00
|
|
.
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er der nogen der har kontaktet Stofa?
|
|
Pedellen2018
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ikke - men nu kom der en SMS til Stofa-kunderne i dag om at der er mindre vedligehold på Anlægget frem til klokken 15:30 i dag, så spørgsmålet er om mit lille indlæg har haft en effekt.
Derfor er dette indlæg sendt via AndroidAP. Redigeret af Pedellen2018 - 13-Juli-2018 kl. 11:03 |
|
Pedellen2018
Funktioner
Tak(0)
|
"Støj-Fang" kom nu IND i kampen - for h...... da!
Det internet bliver VED med at falde ud i tide og utide, i skulle jo nødig ende i samme liga som YOU-Not-SEE og TOTAL DÅRLIG KOMMUNIKATION vel! |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor kontakter du ikke Stofa?
De har vel en kundeservice der tager sig af sådan noget? Klaus
|
|
Pedellen2018
Funktioner
Tak(0)
|
Fordi det er lidt sjovere at hænge dem ud her - hvor alle kan se hvor ringe det er.
Og det får mig til at komme med følgende: Og Torben - Hvorfår valgte du så at få "Støj-Fang"? - Jov Jeg elsker altid at se hvor lang tid min Router har Hjerneblødning denne gang, vi har altid et væddemål om hvor længe det tager - Lillesøster taber altid og hun er sjov når hun taber (meget falsk latter). Redigeret af Pedellen2018 - 14-Juli-2018 kl. 23:34 |
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2205 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er da sjovere at have et ordentligt internet.... Du skal måske sidde i ti minutter, og høre på "telefonmusik" og "Du er nu nummer ét eller andet". Men som KlausDM siger, ring nu. Det kunne være, de sender dig en ny router. Har der været tordenvejr hos dig for nyligt? Hvis ja, så kan det være årsagen til, at den skaber sig åndssvagt. Da jeg kom hjem fra en rejse mellem d. 3/6 - 11/6, havde der været tordenvejr i hele Danmark. Jeg havde internet i 5 minutter - så døde routeren. Jeg ringede til YouSee's support - 1 dag efter, så landede "Rumskibet" hos mig!
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Man kunne jo også overveje at skifte leverandør.
Der findes efterhånden en del andre muligheder.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
Undskyld mig, men der er kun der bliver hængt ud her og det er ikke Stofa, men dig selv. Stofa er en respekteret operatør som har rigtigt mange tilfredse kunder, på samme vis som YouSee er det. At din mor, som er en enkelt kunde ud af en halv million, har et problem, betyder ikke at Stofa har et generelt problem og at de er en dårlig udbyder. Hvis din mor ikke kontakter Stofa, hvorfra skulle de så vide at der er et problem, som skal løses? Klaus
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
@trådstarter - må jeg give et RIGTIGT godt råd?
"Fordi det er lidt sjovere at hænge dem ud her - hvor alle kan se hvor ringe det er." - dette er en direkte injuriesag du læner dig op af. - og ja - der er også stofaansatte her på sitet. Det første man gør når nettet ikke virker ordentligt er at tage kontakt til udbyderen. Ikke promovere det ud til alle. I tilfælde af at sagen ville trække juridiske tråde fra enten jer eller stofa, vil du (og dermed din mor) per automatik med din udbasuneren stå i en særdeles ugunstig situation. |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |