|
Valg af projektor |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
affer
Super bruger Oprettet: 24-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-Juli-2018 kl. 13:17 |
Jeg har gennem længere tid kigget på projektor til garagen (opvarmet) den skal ikke bruges til det vilde ud over en fodbold kamp, formel 1 eller et spil computer engang i mellem. Jeg har kigget rigtig low budget brugt og min smertegrænse ligger på 1500-2000 for en fuld HD (1080p) og der kommer et par enkelte af og til.
Der er ikke vildt stort krav til hvor lysstærk den er, for det er ret mørkt i min garage, men jo stærkere jo bedre er det da. Kan i anbefale noget i min prisklasse, eller skal jeg ud og kigge på den Bilka har bud på i denne uge, så får jeg jo en ny med ny driftstid og garanti også. den koster 3500 på bud lge pt. jeg har anlæg med hdmi udgang, så det er kun billedet der skal sendes til projektoren. Kom endelig med input, eller links til gode brugte der måske kunne være en bedre ide. pft. |
|
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal helt sikkert købe brugt i det prisleje. Ellers bliver det lige til at lukke op og skide i.
|
|
affer
Funktioner
Tak(0)
|
Kan du underbygge det ? ny projektor hvor jeg er sikker på jeg ikke skal ud og købe en ny lampe lige med det samme ? umiddelbart ser specs da fine ud ?
Redigeret af affer - 10-Juli-2018 kl. 13:41 |
|
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
|
|
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 973 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har set den Epson du linker til, og den er helt fin til fodbold, TV og lidt film i ny og næ. Den er faktisk ikke så ringe, prisen taget i betragtning.
Selvfølgelig giver den ikke samme billede som langt dyrere projektorer, men med det som det lyder til du skal bruge den til, vil den være helt fin. Der er en test af den her: https://www.tek.no/artikler/samletest-projektorer-under-10-000-kroner/411649
Redigeret af Deschain - 10-Juli-2018 kl. 14:21 |
|
Tifosi
Bruger Oprettet: 19-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er ude efter lidt det samme som du er, så håber det er OK, jeg låner samme tråd. Vores datter vil gerne have en projektor til at se netflix på sit værelse. Hun har ikke et tv. Vi havde lånt en projektor fra arbejdet, som var i stykker og som viste et forfærdeligt og dårligt billede - og det var hun fint tilfreds med. Så vi er ikke ude i at skulle ofre flere tusinde kroner, men ligger på max 2500,- Fra væg til væg er der 315 cm at gøre med og der er 192 cm i højden. Hun vil ikke have det op på et lærred. Hvad med denne? https://www.elgiganten.dk/product/tv-billede/projektor-og-projektorlarred/EBS41/epson-lcd-svga-projektor-ebs41
|
|
affer
Funktioner
Tak(0)
|
Det er helt ok Tifosi.. low buget kører vi jo begge to.< ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/ffeb3aa0//helpers/preHelper.js">
Jeg er nu mest til brugt, men som jeg skrev i første indlæg så er jeg på jagt efter en projektor med 1080p opløsning, den du linker til er kun på 800x600 i 4:3, jeg er sikker på din datter vil kunne leve med det... men jeg tror også at det nu ikke gør noget at kigge efter en i det mindste 720p opløst native, så den passer til dagens formater. (jeg har intet belæg for en dybere teknisk baggrund på dette, men anbefaler udelukkende fra hvad jeg selv ville kigge på)
|
|
|
|
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 973 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er en af Panasonic's tidligere topmodeller til salg på DBA.
Prisen ser god ud, hvis den ikke fejler noget. |
|
affer
Funktioner
Tak(0)
|
Har skrevet med sælger, den sendes desværre ikke :-( med tak for opmærksomheden Deschain. < ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/ffeb3aa0//helpers/preHelper.js">
|
|
|
|
Tifosi
Funktioner
Tak(0)
|
Er denne her bedre ift. opløsning/størrelse?
|
|
Deschain
Funktioner
Tak(0)
|
Det er en computer/data-projektor, ikke til film. Til film skal den være i format 16:9 og have en opløsning på minimum 1280x720, men helst 1920x1080 (fuld HD).
Redigeret af Deschain - 23-Juli-2018 kl. 09:16 |
|
Tifosi
Funktioner
Tak(0)
|
Har du bud på hvilken en vi skal gå efter i stedet?
|
|
Deschain
Funktioner
Tak(0)
|
Svært med dit budget. Det mest realistiske er nok noget brugt. Eksempel: https://www.dba.dk/projektor-infocus-in3128hd/id-1046263807/ Vil du købe nyt, så er der f.eks. ACER H5380BD. Den kan fåes mellem 2500 - 3000,-
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |