|
Klimaanlæg i Elgiganten? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6310 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-August-2018 kl. 17:21 |
Ved I, om prisen på klimaanlæg (aircondition) omfatter montering af fagmand?
Eller er det en merpris? https://www.elgiganten.dk/product/husholdning/klima-ventilation/EASY9HP/samsung-easy-9-aircondition-varmepumpe-easy9hp# Redigeret af jake51 - 01-August-2018 kl. 17:22 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nej, prisen er 3999,- ud over, og det er dyrt
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4749 |
Hej. Jeg kender desværre ikke svaret på dit spørgsmål. Men jeg syntes at jeg er nødt til at spørge om du har overvejet et anlæg med Inverter funktion? Denne Inverter funktion formindsker energiforbruget ved både varme og køling med ca 3-4 gange. ja, de koster noget mere, men merprisen bliver hurtigt tjent ind. Her er en google søgning på 'klimaanlæg aircondition med interter' Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 01-August-2018 kl. 18:08 |
|
![]() |
|
Ehlz ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 299 |
På siden med klimaanlæget fremgår.
Klikker man på tilføj står der at det ganske rigtigt koster små 4.000 kroner oven i at få den monteret :-( |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |