|
Kombi lydstik, USB-hub o.lign.? |
Besvar |
Forfatter | |
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-August-2018 kl. 21:43 |
Hej.
Jeg er ved at kigge efter en ny (bærbar) computer. Men noget af det jeg lægger mærke til på de computere jeg er interesseret i er følgende: - De har kombi lydstik 3,5 mm mini jack. Men jeg har eksterne højtalere og ekstern mikrofon tilsluttet i mit hjemme setup. Men de har jo hvert sit jack stik - hvordan klarer jeg den? - Noget andet er, at på en af de computere jeg kigger på er der af USB, kun 1 alm. størrelse USB stik og 2 USB-C, men i mit nuværende setup har jeg 4 alm. størrelse USB stik i brug: Trådløs til mus, fra ekstern skærm (webcam), fra ekstern harddisk (til backup) og en USB dongle-lås til et tegneprogram. Jeg tænker på om alle disse eller nogle af disse ting kan klares via USB-hub? Mus kunne måske evt. køre via Bluetooth om nødvendigt. Eller / og ekstern HDD behøver evt. ikke at være tilsluttet hele tiden.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19556 |
Funktioner
Tak(0)
|
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Klaus.
Super - cool. Jeg kan godt huske av-cables nu du nævner dem - det er bare mega lang tid siden... Men ja, det ser da ud til at der er masser af muligheder. Også gode muligheder for at bruge RJ45, samtidigt med USB-hub, også - og derved udnytte USB-C port. Det kommer jeg da til at kigge meget mere på. Det ser i hvert fald ikke ud til at dét skal begrænse mit valg af computer. Redigeret af Thorvald - 02-August-2018 kl. 15:27 |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |