|
Samsung 65" |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
TG-Vest ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-September-2008 Status: Offline Point: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-August-2018 kl. 11:43 |
Hej
Jeg kan ikke se om der er blevet spurgt om det før, så jeg vover lige det ene øje og spørger. Er dette et fuldstændig håbløst TV? Prisen virker ok. Det skal bruges til noget simpelt flow og streaming TV nogle timer hver aften. Har brug for et større TV, da vi nu sidder3-4 meter fra TV. Mvh T
|
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er sikkert fint og god pris. Jeg ville købe det og hvis det ikke lever op til forventningerne levere det tilbage igen.
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
6 serie er ok, Men ikke prangende. Har selv et Samsung 6 serie i 55" fra sidste år, og malker intet i min hverdag.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19662 |
5000 for et 65" er billigt. Forvent ikke det store og bliv positivt overrasket.
Hvilket tv har i nu? Klaus
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6331 |
Arh hvad, det er da for dårligt at du ikke malker ![]() |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
DraX ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2012 Sted: Thorsager Status: Offline Point: 180 |
Håber det er okay jeg spørger i samme tråd..
Hvad med dette 65" samsung som Power har på tilbud nu. https://www.power.dk/tv-og-billede/fladskaerms-tv/samsung-ue65nu8075txxc-4k-smart-led-tv/p-870368/?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19662 |
Ganske okay tilbud, men du skal ikke være allergisk overfor uhensigtsmæssigheder i panelet.
Kantmonterede LED belyste paneler kan let have uens lysstyrke. Klaus
|
|
![]() |
|
sl1000 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-August-2006 Sted: Hørsholm, DK Status: Offline Point: 213 |
jeg har et UE65JU6075. det er jeg rigtig glad for. jeg bruger det til almindeligt TV brug. Film ser jeg på projektor, men det har intet med TVet at gøre jeg vil bare gerne se film i størrer format.
|
|
![]() |
|
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1023 |
![]() |
|
LG C7 65” OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6 * QNAP TS431+
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |