Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
irfo
Junior bruger
Oprettet: 09-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 48
|
Emne: Fælleskøb Sendt: 09-December-2006 kl. 20:38 |
nu har jeg læst i dette forum i noget tid og jeg må sige det er nogen rigtig dårlige priser i får skaffet hjem. tape Connection har tjent godt
|
 |
Lars
Administrator
recordere.dk teamet
Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
|
Sendt: 09-December-2006 kl. 20:41 |
Hej irfo
Mærkelig kommentar.
Priserne var rigtig gode - dengang de Fælleskøb kørte.
/Lars
|
Ansvarshavende redaktør. Webmaster, recordere.dk
|
 |
irfo
Junior bruger
|
Sendt: 09-December-2006 kl. 20:49 |
jeg synes bare at når man køber 230 fjernsyn, så burde man spare mere end bare 1000 kr (Fælleskøb Toshiba 32WL66)
Redigeret af irfo - 09-December-2006 kl. 20:52
|
 |
Lars
Administrator
recordere.dk teamet
|
Sendt: 09-December-2006 kl. 21:00 |
Hej irfo
Tro mig - man kunne slet ikke sælge 230 TV - hvis ikke prisen var i orden.
Prisen var god - på det tidspunkt varen blev solgt.
Men hvor stor besparelse der er nødvendig - for at prisen virker god - er så en helt anden sag. Hvis en forhandler kan skaffe dem til én pris - så kan andre forhandlere også, og det skal man altid have i mente når man tror at der kan skabes mirakler.
Men lige de Fælleskøb fra Tapeconnection har været nogle af de mest succesrige, netop pga. prisen, og derfor virker din kommentar lidt malplaceret nu flere måneder senere. Dengang de Fælleskøb kørte - var det et super tilbud.
/Lars
|
|
 |
irfo
Junior bruger
|
Sendt: 09-December-2006 kl. 21:21 |
Kære Lars, hvis man køber 230 stk skal man ha mere rabat. Det er min mening
|
 |
Lars
Administrator
recordere.dk teamet
|
Sendt: 09-December-2006 kl. 21:26 |
Kære Irfo
Priserne var beregnet efter det salg allerede, men vi tager selvfølgelig gerne imod facts til en anden god gang. Så ligger du inde med tal fra branchen der viser noget andet - for den dato - så kom endelig med dem.
/Lars
|
|
 |
irfo
Junior bruger
|
Sendt: 10-December-2006 kl. 04:50 |
Jeg synes at det virker underligt at man ikke kan få prisen presset længere ned ved køb af 230 stk. Dette er der imod alt logik. Samtidigt med at der er tale om et større beløb synes jeg at en mængderabat burde være klart under konkurrenternes priser, og derved udgøre en betydelig prisforskel som ville udgøre en naturlig gevinst, som således vil skabe en fordel ved at stå sammen om et køb.
|
 |
hansie
Guld medlem
Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7228
|
Sendt: 10-December-2006 kl. 07:23 |
Til irfo
Du er da velkommen til at finde nogle super priser til os
Hans
|
 |
lrev
Guld medlem
Oprettet: 26-Juni-2005
Point: 2012
|
Sendt: 10-December-2006 kl. 08:34 |
Hej!
Ja.....det glæder vi os MEGET til.
lrev
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
 |
mufcdk1974
Guld medlem
Oprettet: 21-December-2004
Point: 2089
|
Sendt: 12-December-2006 kl. 10:31 |
irfo skrev:
Jeg synes at det virker underligt at man ikke kan få prisen presset længere ned ved køb af 230 stk. Dette er der imod alt logik. Samtidigt med at der er tale om et større beløb synes jeg at en mængderabat burde være klart under konkurrenternes priser, og derved udgøre en betydelig prisforskel som ville udgøre en naturlig gevinst, som således vil skabe en fordel ved at stå sammen om et køb.
|
Here we go again .
De fleste hvis ikke alle FK herpå siden bliver fra forhandlerens side behandlet efter devisen EN bestilling EN kunde, dvs at du individuelt får nøjagtig den samme kundeservice som hvis du som enkelt person købte produktet. Det betyder jo i sagens natur at den besparelse som en forhandler ville have hvis han leverede x antal produkter til EN kunde og til samme x antal kunder, ikke er til stede da forhandleren jo stadig skal afse en masse tid UNDER og EFTER køb til mange kunder og ikke bare en.
Den besparelse forhandleren primært kan give til FK er den besparelse forhandleren får fra sin leverandør ved at bestille et stort parti hjem.
Men som andre også har sagt, du skal være mere end velkommen til at skaffe bedre besparelser hjem. Andre før dig har brokket sig gevaldig over besparelserne, men jeg mindes ikke at en eneste har kunnet skaffe bedre besparelser til et FK endsige prøvet.
Og til sidst et gammelt og fortærsket mantra herinde, men ikke desto mindre rigtigt: FK er et TILBUD 
|
 |