|
V: Denon AVR-3808A |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-August-2018 kl. 10:54 |
Hvad bør sådan en koste?
Stand: God, ingen synlige (eller usynlige) skade. Tilbehør: Alt der fulgte med i pakken. Kvitt: Nej. Farven er sort hvis det har nogen betydning. Takker.
|
|
![]() |
|
Lygtemanden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2007 Status: Offline Point: 245 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ud fra den der er til salg på DBA skal du nok et stykke under 4000 for at komme af med den. Han har haft den til salg et par måneder. Et forsigtigt gæt ville være 3500 kr måske kun 3000 kr
|
|
Sony 55x9005b
Sony PS4 Panasonic DMP BDT310 Harman Kardon AVR 370 JBL LS80 JBL LS40 JBL LS Center JBL LS 120P |
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
i min verden er vi langt længere nede, omkring 1000,- måske endda lavere. Det understøtter ingen nye HDMI standarder og formattering, så atmos, 4K, HDR Osv er udelukket. Receiver er 10 år gammel
|
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
dem på DBA står til 2000,- hvor den ene er små defekter
|
|
![]() |
|
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
Jeg sælger ikke. Jeg vil gerne købe. Men jeg synes nemlig også dba priserne er alt alt for høje. Det er som Jakob siger meget gamle sager.
Jeg tænkte også selv max 2.000 kr. Tak for hjælpen.
|
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3804 |
Receiveren er 11 år gammel, kan ikke afspille de nyeste audioformater, uden mulighed for ARC osv. Den kan / bør ikke koste meget over 500 kr i min bog.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7187 |
tæt på værdiløs i dag.
Forældet.
|
|
![]() |
|
JeTeX - Hvilke audio formater mener du? Atmos og lignende? ![]() EDIT: Kan fornemme på det hele at selv 2.000,- er i overkanten for sådan en... Tak for hjælpen. Redigeret af Hessi - 17-August-2018 kl. 10:42 |
|
![]() |
|
A.M. ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2017 Sted: Aarhus C Status: Offline Point: 182 |
Kan man efterhånden ikke få en nogenlunde god og ny receiver til 3-4K i dag? Oven i købet med alle de nyeste lyd- og videostandarder?
3-4K for en over 10 år gammel og brugt receiver virker som et dårligt køb i dag. Medmindre stereodelen er uovertruffen. Har man ikke brug for en god stereo-performance, kan man vel sagtens nøjes med en billigere receiver.
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6307 |
Gu er den da ej forældet
Lydkvalitet går forhåbentligt aldrig af mode Hvis man nu kan leve uden 4K og Atmos… og ja, det kan man godt Behold den selv i stedet for at sælge den for et latterligt lavt beløb Bare min mening ![]() Nå så OK da... så lige, at han ville købe en (ikke sælge) Så er det jo en helt anden sag... ![]() Redigeret af jake51 - 17-August-2018 kl. 14:07 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7187 |
er 11 år gammel. Elektronik meget værd ?
Ikke hvis jeg skal købe.
|
|
![]() |
|
A.M. ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2017 Sted: Aarhus C Status: Offline Point: 182 |
Nu er der flere parametre end lydkvalitet, når det kommer til surround receivere. Denne receiver har ikke mulighed for 4K, ingen HDR, ingen Atmos, HDMI 1.3 og så er den noget mere skrøbelig end en traditionel stereoforstærker, og så lyder de som regel heller ikke lige så godt i stereo som en traditionel stereoforstærker. Men ja, har man kun behov for DTS og DD uden en masse video-features, så kan en 3808 da godt bruges, men prisen skal også helst afspejle, at den er over 10 år gammel. Surround-receivere taber bare deres værdi hurtigere og mere mærkbart end stereo-amps.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |