|
Iphone 6 reagerer ikke |
Besvar |
Forfatter | |
Vistrup
Guld medlem Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-August-2018 kl. 18:59 |
Hej, Jeg har en iphone 6 som ikke reagerer på touch. Altså den reagerer ikke når man trykker på selve skærmen. Hard reset afhjælper ikke problemet. Via Itunes ville jeg gendanne telefonen, men Itunes beder om at man skal bekræfte via telefonen. Det kan jeg jo sjovt nok ikke. Er den bare færdig?
Redigeret af Vistrup - 17-August-2018 kl. 19:04 |
|
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4708 |
Funktioner
Tak(0)
|
lytter lige med her. Har en 6S der hverken reagerer på eller vil scanne ny touch ID
|
|
Vistrup
Guld medlem Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det startede faktisk med at den meldte at Touch ID ikke virkede efter en softwareopdatering. Nu vil den ingenting, bortset fra at den reagerer på de fysiske knapper.
|
|
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4708 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg har ikke fået nogen fejlmelding, den skifter blot over til talblok
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
den iphone 6 - har den ved et tilfælde fået skiftet skærm?
|
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan formentligt gendanne den i iTunes vednat starte den op i DFU mode
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |