|
W2000 Lydniveau |
Besvar |
Forfatter | |
nifo
Super bruger Oprettet: 29-Oktober-2004 Status: Offline Point: 392 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-August-2018 kl. 13:53 |
Hej Forum
Er der andre herinde der ejer en W2000? Er jeres også alt for høj på laveste volume? Allerede på volume 1 er der temmelig højt Min er lige modtaget idag, og det lugter af en retur - det er så højt jeg ikke tænker den kan bruges på hverdage hvis familien går tidligt i seng... Håber der er andre herinde der ejer den samme projektor som kan fortælle om det er en fejl på min eller de bare er sådan... Pft.
|
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ejer en, men jeg kunne da ikke drømme om at benytte de indbyggede højttalere!?
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
nifo
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, men det er et helt separat spørgsmål i sig selv - inden vi går ned af den vej vil jeg meget gerne bare have svar på mit oprindelige spørgsmål ;)
|
|
jacobe
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fair nok ... men mens vi venter, må jeg så ikke spørge dig, hvorfor du anvender højttalerne? Bruger du projektoren som TV?
|
|
|
nifo
Funktioner
Tak(0)
|
Den bruges primært til fodbold-kampe og børnefilm - så lyden har ikke lige prioritet. Slet ikke når det hele foregår via chromecast med dertil besværlig løsning da der ikke er en receiver i mix'et da projektoren flyttes rundt hele tiden. Og ja, billedet via chromecast med dertil hørende streaming og elendig bitrate er en helt 3. vej jeg også skal ned af ;) Savner i den grad oversigt over bitrates for de forskellige tjenester... Så kan vi vist ikke komme meget mere off-topic? ;) |
|
jacobe
Funktioner
Tak(0)
|
Okay ... jeg skal prøve at huske, næste gang jeg tænder min, at teste højttalerne. Tror seriøst aldrig mine har været i brug!
|
|
|
nifo
Funktioner
Tak(0)
|
Vil du teste for mig? Er det en fejl i min skal den jo retur mens den kan (14 dages returret)
|
|
jacobe
Funktioner
Tak(0)
|
Okay, nu har jeg testet med lyd, og jeg kan godt forstå hvad du mener ... det er faktisk ret højt, selv på "1".
Så nu har du da dit svar. |
|
|
nifo
Funktioner
Tak(0)
|
Perfekt tak for det! (ØV!)
|
|
jacobe
Funktioner
Tak(0)
|
Så lidt. Forstår godt, at du nok havde håbet det var noget galt med den ...
Redigeret af jacobe - 23-August-2018 kl. 22:02 |
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |