|
Ny printer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-August-2018 kl. 06:20 |
Nogen der kan anbefale en printer til almindelige forekommende opgaver i hjemmet...
Ikke for dyr i drift, så hvilken type skal man købe?
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1232 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gå efter en laserprinter, farve eller S/H afhængigt af forbrug. Jeg har gode erfaringer med brothers mindre printere.
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Problemet med de billige ink printere er at blækket er dyrt.
Så start med at kortlægge dit behov. Jeg endte med ink, da mit behov er meget begrænset. Og erstatnings patroner til HP fungerer fint. Jeg har dårlige erfaringer med genopfyldte patroner.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19556 |
Stod i samme situation for ikke så længe siden.
Endte ud med at købe sådan et bundle her Canon Pixma IP7250 inklusiv 30 uoriginal farvepatroner til 450 kroner. I Danmark er printere uden tilbehør dyrere end denne pakke. Klaus
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
Canon er klart billigere i blæk end HP. Og man kan sagtens finde billige blæk alternativer der virker til Canon
Ifm. at konen skulle læser i 1½år købte jeg en Brother 8250cdn farvelaser printer. Gav 1.299,- for den, og de toner den bruger har ingen chip, men kører mekanisk. Så de er lette at nulstille. Men hold nu op den er stor......
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Skal hilsen fra min svoger og sige tak for hjælpen... fulgte KlausDMs råd og købte den på ebay
![]() |
|
Ning
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |