|
Tilslutning fra Yousee boks til soundbar |
Besvar |
Forfatter | |
sbnsen
Ny bruger Oprettet: 23-August-2018 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-August-2018 kl. 10:55 |
Hej herinde
Jeg har koblet min soundbar til boksen (tv'et er et nyt samsung-tv). Problemet er, at dels bliver indstillingerne ikke gemt (soundbaren som lyd-udgang) og dels slår ACR-funktionen via hdmi-kabel ikke igennem i forhold til soundbaren (den slukker/tænder ikke, hvilket tv og boks fortsat gør). Jeg formoder, at det er boksen, der er årsagen(?). Har nogle af erfaringer med dette; er der en løsning på dette - måske en bestemt soundbar, man helst skal vælge? Vh. Søren
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu mangler der jo en oplysning, men hvis det hele er sat op korrekt, så skulle Humaxen når den tændes, via CEC tænde TVet, som så ligeledes via CEC skulle tænde Soumdbar.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |