|
SONOS og TIDAL |
Besvar |
Forfatter | |
2ben
Guld medlem Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-August-2018 kl. 00:25 |
Hejsa. Hvis jeg skal afspille sange fra Tidal via Sonos, så får jeg en
meddelelse der siger: Kunne ikke afspille "titel på sang" - forbindelsen
til Tidal forsvandt. Tjenesten til TDC virker fint på SONOS. Har forsøgt at tilføje TIDAL påny, men stadig samme problem. Mvh. Torben |
|
2ben
Guld medlem Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej, Kan se at jeg pludselig ikke er subscripet og når jeg prøver det sider den blot at det kan jeg ikke. Kortoplysninger er rigtig. Nu har jeg lavet en sag på det, så må jeg se hvad de siger. Mvh. Torben
|
|
Mr. Claude
Guld medlem Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1129 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror din router driller, for min gjorde lidt ala det samme. "kunne ikke finde Tidal server"... Jeg ændrede DNS til Googles istedet for og BUM..så var der hul igennem. (den gamle DNS var en TDC og den lagde åbenbart en spærre på Tidal.. iflg min IT ven ;-) )
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |