|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
mummifar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-November-2006 Status: Offline Point: 152 |
![]() Sendt: 04-December-2006 kl. 17:18 |
|
Hey Jeg var i dag en tur i Elgiganten, og kigge på lidt forskellige TV. Jeg var fra dette forum blevet anbefalet et Toshiba 32WL66Z model, som de tilfældigvis havde. Desuden lagde jeg mærke til et TV af mærket Phillips, modellen hed 32PF5331. Nogen der ejer/kender denne model og kan anbefale den? På forhånd tak! |
||
![]() |
||
kfkv ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-August-2006 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 191 |
![]() |
|
Der er nok mange apparater på samme antennesignal i butikken. Jeg har selv dette tv (37") og er yderst tilfreds. Den bedste måde at vurdere det på, er at få det med hjem i stuen og teste det under egne forhold. Du kan altid få noget der er bedre, men til prisen er dette tv efter min mening uovertruffent. |
||
------
Mvh Kasper |
||
![]() |
||
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
![]() |
|
Det et generelt problem i de fleste butikker. De splitter signalet ud til en masse TV apparater så signalet til det enkelte TV bliver væsentligt forringet. Du vil uden tvivl få et langt bedre billede på analog TV derhjemme end det du har set i butikken. Jeg vil til enhver tid anbefale Toshiba'en frem for den Philips model. Philips laver nok de bedste LCD TV, men også nogle af de væste. Så må du selv gætte hvilken kategori jeg putter 32PF5331 i Har selv en Toshiba 32WL68P og er meget glad for den (bortset fra fjernbetjeningen). Redigeret af Bimsen - 04-December-2006 kl. 17:46 |
||
![]() |
||
mummifar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-November-2006 Status: Offline Point: 152 |
![]() |
|
Har Toshiba 32WL66Z det der Vesa tror jeg det hedder, som er det universale vægophæng til TV, så man kan købe mange forskellige vægophæng til fjernsynet? |
||
![]() |
||
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
![]() |
|
Ja. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Dejligt, dejligt, dejligt Redigeret af mummifar - 04-December-2006 kl. 20:27 |
||
![]() |
||
Wester ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 542 |
![]() |
|
Ellers køb det på postordre hos TC. Hvis du ikker er tilfreds returnerer du blot. Det er meget bedre hjemme. Jeg er utroligt glad for mit 32". (incl. fjernbetjeming. Toshibahilsen fra Odense Sv.
![]() ![]() |
||
NAD 32" B3 Lcd Tv. Sony 710 Recorder . Philips VR 520 Rec. Denon 1603 Receiver. Infinity Speakers
|
||
![]() |
||
Tape Connection ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 21-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
|
Du skal bedømme det fra dén afstand du skal bruge det fra! Hvis du sidder 3 meter væk når du skal se tv, kan du være nøjagtigt lige så ligeglad med hvor godt det ser ud fra 5 meters afstand, som med hvor dårligt det ser ud fra en halv meters afstand. Stort set alle har en tendens til at stå ALT for tæt på tv'ene når de vurderer billedkvalitet - inklusive jeg selv iøvrigt... Man kan selvfølgelig være begrænset af forholdene i butikkerne, men som udgangspunkt bør man altid se tv'et fra samme afstand som man ønsker at bruge det fra. Intet 32" tv, uanset teknologi, kan levere et godt billede fra en halv meters afstand, og da slet ikke på et antennesignal. |
||
Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk |
||
![]() |
||
karlsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
![]() |
|
Mine forældre har netop købt føromtalte Phillips i Elmutanten til ca. 7500kr( så vidt jeg husker), og ærligt talt, så er det ikke engang tæt på at være pengene værd. Billedet er aldrig helt skarpt og ved bare "almindelige" skærm-bevægelser er der tydeligt efterslæb. Og ja- vi har forsøgt at slutte en digital modtager til, hvilket forbedrede billedet fra at være "dårlig" til "mindre dårlig". Det eneste pæne jeg kan sige op Phillipsén er dets udseende, når skærmen er slukket Desværre er min far pavestolt over at have fået fladskærm og samtidig sparet 2000kr( iflg El-mutanten |
||
![]() |
||
![]() |
|
Har Toshiba 32WL66Z 1:1 pixelmapping? - Hvis ikke, er det så til stadig at tilslutte sin computer og få et ordenligt billede, eller?
|
||
![]() |
||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
|
Nej, den har ikke 1:1 pixelmapping, ihvertfald ikke i fuld skærm 1366x768 Ja, du kan både tilslute over VGA i 1024x768 eller, som jeg foretrækker, over DVI/HDMI i HD 720p (1280x720). Toshibaen har en excellent scaler så billedet er både skarpt og flot - ingen problemer. Tilslutter du over VGA med 1024x768 har den faktisk 1:1 pixelmapping men med sorte bjælker i siderne da 1024x768 er en 4:3 opløsning, men man vil typisk strække dette til fuld skærm med wide indstilling hvorved det ikke længere er 1:1 pixelmapping og samtidig får forkert aspect ratio. Derfor foretrækker jeg HD 720p over DVI/HDMI da dette er en ægte 16:9 opløsning. Derudover vil jeg også gerne anbefale Toshibaen, virkelig en kanon LCD skærm til en billig penge. Du har vel set de billeder jeg har taget ? http://spawnweb.dk/toshiba/toshiba3.jpg http://spawnweb.dk/toshiba/toshiba4.jpg http://spawnweb.dk/toshiba/toshiba5.jpg
|
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Nej, de billeder havde jeg ikke set Har du fjernsynet hængt op på vægen? - I så fald, hvilket ophæng bruger du? |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |