|
Sonos baghøjtalere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BorreBoy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 383 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-August-2018 kl. 11:12 |
Hejsa
Jeg har en Sonos Playbar, og overvejer at købe 2 Play:1 som baghøjtalere. Nogen der har erfaring med setup'et? Der skal være noget gevinst, før jeg gider bruge penge på det... :-) |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg syntes de tilføjer en hel del og da dagligt glade for de bagkanaler.
MEN jeg ville helere undvære bagkanalerne end subwooferen
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
Jeg kører med en playbar og 2 One. Spiller fint. Men der er ikke meget lyd i dem til daglig TV kikkeri. Men de fleste TV kanaler sender vel også kun stereo. Det er vel kun TV3/TV3+ der sender mere lyd ud.
Til film m.m. er de fine, og jeg kan sagtens undvære en sub i min stue.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
BorreBoy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 383 |
For god ordens skyld bruger jeg kun tv'et til Netflix mm. Har ingen tv kanaler.
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4863 |
der er 20% på alt Sonos fredag lørdag søndag
Wtf der er ingen højttalere
![]() Redigeret af Munch - 30-August-2018 kl. 13:07 |
|
![]() |
|
Morton ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Oktober-2012 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 31 |
Desværre, ja det ser sådan ud, ingen højttaler !! men der jo også en * efter Sonos logo, men jeg kan ikke se hvad den skulle betyde...
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4863 |
Det ved jeg heller ikke, men overskriften så sådan ud på nyhedsmailen fra Bilka: Gå ikke glip af: Du ka' spare 20% på alt Sonos* |
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Kan klart anbefale at smide et par baghøjttalere på, det giver klart mere stemning. Til den forholdsvis beskedne pris for 2 Play 1 er det helt klart prisen værd efter min mening Check tilbudsavisen, der er højttalere
![]() Redigeret af thor-thor - 30-August-2018 kl. 20:58 |
|
![]() |
|
DraX ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2012 Sted: Thorsager Status: Offline Point: 180 |
Stjernen "*" står nederst i højre hjørne. Der stå bare begrænset antal :)
|
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1749 |
Playbar med baghøjttalere spiller super godt. Der er rigtig gode effekter i dem, og tilføjer en masse.
Dog er en Sub i min verden langt vigtigere end baghøjttalerne, da der virkelig mangler punch i den Playbar. Så ville bestemt først anskaffe en sub, og derefter baghøjttalerne. Filmene er simpelthen for kedelige uden sub..
|
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |