|
EkstraBladet i problemer? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-September-2018 kl. 22:38 |
Sitet ser lidt underligt ud. Er det kun hos mig, eller er det også galt hos jer? Artiklerne er begyndt at være "foran" det øverste "bånd" med diverse overskrifter, man normalt kan klikke på:
![]() |
|
![]() |
|
C. Johansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2012 Status: Offline Point: 636 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
EkstraBladet ser helt normalt ud hos mig.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12370 |
Hvad fanden har det her at gøre med Recordere?
|
|
![]() |
|
Hvilken browser bruges? Hos mig ser den forkert ud - som i "skærmskuddet". Men i Internet Explorer, er der intet at pege fingre ad. Enten er aben hos EB, eller også hos Google Chrome...
|
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
På en Mac og deres i browser Safari hedder det "læser" det kan enten slås med klik oppe fra/ ved url. eller i indstillinger under websteder.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
C. Johansen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2012 Status: Offline Point: 636 |
Jeg bruger Microsoft Edge eller Google Chrome, og EkstraBladet.dk ser helt normalt ud hos dem begge.
|
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
Det er din Ad Blocker, der er årsagen. Den får blokeret noget, den ikke skal.
Redigeret af HeartWare - 03-September-2018 kl. 10:32 |
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
Tjald ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
EB.dk ser også underlig ud hos mig lige nu. Det var normalt tidligere i dag. Bruger Chrome.
|
|
![]() |
|
AHA! Takker for den. Jeg ser, hvad der sker senere - måske, den ændrer sig af sig selv... ![]() Og så var det da godt, jeg skrev her, og ikke smed en email til EkstraBladet om det..........
Redigeret af mnielsen - 03-September-2018 kl. 16:42 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |