|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
JBoy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-December-2005 Status: Offline Point: 64 |
![]() Sendt: 18-August-2006 kl. 13:55 |
Hejsa Kenden nogen dette 20" LCD tv med indbygget DVD fra Amitech. Jeg kan nemlig ikke finde nogen oplysninger m.v. om det nogen steder, ikke engang Amitech selv kender det tilsyneladende. Er det et ok tv til soveværelset hvor vi også skal se en DVD en gang i mellem? Info om tv'et: http://www.bilka.dk/internet/bilka/menu/main.nsf/WebAvis/Uge ns_tilbudsavis_Side12 - Model 20L017
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12473 |
![]() |
Uden rigtig at kunne se/huske specs på det Prosonic der er på samme
side, så virker det som et væsentligt bedre køb. Opløsningen på Amitech
TVet er for lav.
Redigeret af Naiera - 18-August-2006 kl. 18:23 |
|
![]() |
|
JBoy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-December-2005 Status: Offline Point: 64 |
![]() |
Hej Naiera og tak for svaret Nu er det ikke til vores stue men til vores soveværelse og der er desværre ikke plads til noget større end 20/21". Findes der evt. nogen bedre lcd tv'er med indbygget DVD i denne størrelse ? |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12473 |
![]() |
Du har slet ikke lyst til indbygget DVD. Man kan godt få små
DVD-afspillere. Det MÅ i da have plads til. Jeg er også temmelig sikker
på, at nogen laver kompetente LCD TV i den størrelse du efterspørger.
|
|
![]() |
|
tengstedt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() |
Hej JBoy Hvad endte du med at købe? Redigeret af tengstedt - 11-December-2006 kl. 08:56 |
|
/lbt
Glad Pioneer DVR-520H ejer :) Nu også glad Sony KLV V32A10 ejer Mac Mini med Plex - DET spiller! Endnu et SONY tv anskaffet Nu også AC RYAN DVR 1TB |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
smart og smart - min kusines mand skulle også bare have et sådant, selvom jeg frarådede det. Efter lidt over 1 måned kunne dvd-skuffen ikke lukke, hvorefter hele TV'et skulle sendes til reparation. Som Naiera siger - køb et TV og en lille dvd-afspiller ved siden af, så skal man ikke undvære hele TV'et blot fordi dvd-afspilleren kokser. Redigeret af spawn - 11-December-2006 kl. 08:50 |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
tengstedt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() |
Det er jo rigtigt, men hvor er det lige man hænger dvd-afspilleren henne på væggen? Amitechs 20" med dvd har ikke nogen skuffe, så det er jo ikke noget problem |
|
/lbt
Glad Pioneer DVR-520H ejer :) Nu også glad Sony KLV V32A10 ejer Mac Mini med Plex - DET spiller! Endnu et SONY tv anskaffet Nu også AC RYAN DVR 1TB |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Jeg er af samme mening som "spawn", og man kan faktisk idag få små flade DVD-afspillere, der er konstrueret og beregnet til at hænge på væggen. Og Amitech'en har ikke skuffe nej, men det har jo så istedet "slot-in", mon det er mere stabilt??? ... Ikke lige efter hvad jeg har hørt, men jeg har ikke selv erfaring med det. |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
![]() |
Tja, tjo - jeg kan godt se hvad I mener, men på den anden side, så prøv at tænke over i hvor mange år I har haft computer og hvor mange drev der i den tid er gået i udu - jeg kan ikke komme i tanker om nogen overhovedet Men hvis I kan henvise mig til en (rimelig) 20" LCD skærm og en DVD-afspiller ved siden af til en samlet pris af ca. 3.100,- så er jeg da lydhør (selv om konen måske ikke er det |
|
/lbt
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej igen. Næææ, sådan er det jo nogen gange Nå men, jeg har selv lige købt et lille TV til et børneværelse.:: Og jeg syn's det er svært at finde et med en god skærm-opløsning, og en hurtig billed-opdatering, men jeg fandt dette Samsung, og det er jeg blevet lidt imponeret af, må jeg indrømme. Og lige i farten, fandt jeg så bl.a. nedennævnte DVD-afspiller, men der findes flere andre ved jeg... Jeg har set dem priser fra ca. 400 kr. (Måske var det i Bilka el. Føtex... evt. Jem og Fix el. Harald Nyborg). Jeg ved godt at dette tilsammen ikke helt tangerer din max. pris. men ihverfald TV'et tror jeg er bedre, og så kan det også bruges som PC-skærm hvis det skulle blive nødvendigt. Redigeret af Pokerface - 11-December-2006 kl. 10:16 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
bronsztejn ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
[QUOTE=Pokerface]Har selv lige købt et lille TV til et børneværelse.:: Og jeg syn's det er svært at finde et med en god skærm-opløsning, og en hurtig billed-opdatering, men jeg fandt dette Samsung, og det er jeg blevet lidt imponeret af, må jeg indrømme. Måske et dumt spørgsmål, men hvordan får du tv-signalet ind i skærmen? |
|
![]() |
|
jnvir ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
![]() |
Hvorfor er opløsningen for lav? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |