|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
wolle ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-December-2005 Status: Offline Point: 32 |
![]() Sendt: 11-December-2006 kl. 10:20 |
Alle snakker om 32" og opefter, men min lille stue skal kun bruge en (ca.) 26" skærm.
Hvad kan anbefales? (Og hvis Toshiba 26" bliver nævnt - findes der så en dansk forhandler. Vil helst undgå at handle med Pixmania) På forhånd tak for jeres input! ![]() |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9441 |
![]() |
Philips og Samsung har også nogle smarte modeller i 26"
|
|
![]() |
|
wolle ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-December-2005 Status: Offline Point: 32 |
![]() |
Er LG 27LC2R en ordentlig skærm?
En ting er om de er smarte, men kan de levere nogle ordentlige billeder og er de indbyggede højtalere anstændige når man nu ikke forlanger surround og kun sidder på nogle meters afstand? |
|
![]() |
|
tintin ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-November-2006 Status: Offline Point: 32 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Yicks! Jeg havde nok tænkt mig noget omkring den halve pris :-)
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9441 |
![]() |
vil bestemt mene at både Philips og Samsung er bedre end LG. Et bud på en skærm kunne være denne |
|
![]() |
|
MortenBby ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 799 |
![]() |
Jeg har den i 26" udgaven - den var i øvrigt på fælleskøb for nogle måneder siden - og med selector kan den vise glimrende TV. DVD opfører sig lidt anderledes; her kræver den nogen finindstilling og helst componenttilslutning. Lyden er noget papagtig, derfor købte jeg et 2.1 AltecLansing system, som hjalp på bassen men mangler lidt i mellemtone og diskant. Hvis prisen ikke er vigtig så ville jeg nok have valgt noget andet, men til 5.300,- er den OK. |
|
Morten LG 26LC2R - Sony RDR-HX710 - Sony DVP-NS718HB - Clint DC3 - Altec Lansing VS2221 |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Hvor meget må skærmen max koste ? Bare så der ikke anbefales en masse der er for dyrt |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg ville nok i virkeligheden kunne gå med til ca. 8000.
Men er der ingen der kender Toshiba's 26"-model? Alle snakker ellers om den fantastiske kontrast der er på T's modeller. Gælder det ikke også de mindre skærme? |
|
![]() |
|
![]() |
Lidt ærgeligt du ikke kan bruge en 32" TC har netop et åbningstilbud på en 32" skærm til under 8k. Philipsen kan forresten også fås til ca 1000€ Redigeret af lahan - 11-December-2006 kl. 16:40 |
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Hej! Det må være en MEGET lille stue! Er du sikker på at der ikke kan klemmes en 32" ind? Sys bare så tit at man snakker med folk som fortryder at de ikke købte et der var lidt større. Husk et 16:9 tv er mindre end et tilsvarende 4:3 tv Det er også tit 32" størrelsen man ser de bedste "tilbud"på sys jeg. lrev |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Toshibas 32" er meget anbefalelsesværdigt for et billigt LCD, det benytter iøvrigt også et panel fra AOU der får meget ros pt., måske dette er medvirkende til den gode kvalitet - men da jeg ikke selv har set deres 26" live ved jeg ikke hvor gode de er og jeg tør derfor ikke anbefale dette. Jeg vil også anbefale at måle efter en ekstra gang om ikke du kan klemme et 32" ind - Toshibas 32" fylder eks. ikke ret meget da det ikke har højttalere i siden som nogle har, selv på min søns lille værelse kan det klemmes ind, hvilket er planen når jeg selv skifter til noget større.
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |