|
infuse med atmos |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4060 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-September-2018 kl. 09:46 |
Nu når det nye tvos er ude. er der nogle med infuse og plex, som har testet Infuse med atmos for hvis den kan det. så er jeg et godt stykke tættere på atv 4k, end nogensinde før
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der har ikke været nogen opdatering til Infuse endnu. Hvis det kommer til at virke med Infuse, så kommer det i hvert fald ikke før en opdatering.
Og er det nye tvOS ude endnu? Prøvede lige at tjekke for en opdatering. Der var ingen og jeg står stadig på 11.4.1. Redigeret af Nagash - 17-September-2018 kl. 10:04 |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4060 |
Det bare den beta test jeg så. Så jeg tænkte om nogle havde haft testet på den færdige tvos 12
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Mener det er imorgen tvOS 12 udkommer. Infuse har ikke atmos endnu, men de er normalvis ret hurtige til at implementere features, så mit gæt er at der meget snart er atmos på Infuse
|
|
![]() |
|
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 986 |
Apple har kun lavet Atmos understøttelse for VOD tjenester (Netflix, iTunes, etc..), ikke for lokalt streamet indhold, som Infuse bruges til. Om det kommer senere.., måske??
|
|
![]() |
|
Nå ja så bliver jeg hvor jeg er
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4675 |
Udviklerne hos Infuse skriver sådan her. Så afvent indtil videre.
"Unfortunately, the Atmos support Apple has available in 12.0 is limited to VOD services that serve content via HTTP Live Streaming (HLS). In essence, all an app like Netflix needs to do is start serving up Atmos content, and it will start working. We've requested more versatile ways of utilizing Atmos on the Apple TV, and Apple has told us they are ‘working on it’ but declined to provide an ETA. This could be a situation similar to last year where Apple added manual frame rate switching in 11.0, and then followed that up with automatic switching in 11.2. Time will tell, but for now we're keeping our fingers crossed." |
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |