|
Hvordan slå windows opstartslyd fra? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-September-2018 kl. 22:32 |
Hej.
Er nødt til at gå i seng nu. Skal til et møde på Sjælland i morgen kl. 9. Men en sidste ting: Hvordan slår man windows' opstartslyd fra??
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5300 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har kigget efter, iht. til den vejledning. Men jeg har faktisk været der. Så måske er det ikke en windows lyd, men måske en Asus ROG lyd. Så måske er det en indstilling inde i gaming center, f.eks. eller en eller anden Asus indstilling. Det må jeg lige prøve at kigge lidt på.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |