|
Apple watch LTE |
Besvar |
Forfatter | ||
turbonegro
Super bruger Oprettet: 03-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16-September-2018 kl. 14:54 |
|
Herhjemme er det endnu kun 3 der tilbyder mobilforbindelse i Apple Watch. Jeg er desværre idømt Telia via mit arbejde. Hvis nu jeg køber et Apple Watch 4 med LTE, vil jeg så senere kunne aktivere mobilforbindelse i dette hvis Telia får fingeren ud?
|
||
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(1)
|
|
ja - og de kommer nok hurtigere end man forventer. De nye iphone Xs/max har jo dualsim, MEN sim2 er via esim - som også er i watch - derfor vil der nok ikke gå lang tid før det vil blive understøttet i DK også. Tidligere var det noget man valgte om man vil være med på, fordi det kun fandtes på urene, men nu hvor det også kommer på telefonerne, tror jeg virkelig ikke teleselskaberne har mange andre muligheder end hoppe med på vognen. Det er i hvert fald en alvorlig dealbreaker - især for de virksomheder som vil kigge på arbejde/privat brug.
DEt her er hvad Apple skriver om esim på iphone Xs siden. 11. eSIM bliver tilgængeligt senere på året via en softwareopdatering. Brug af eSIM kræver et trådløst dataabonnement (som kan omfatte begrænsninger mht. at skifte udbyder og brug af roaming, selv efter kontraktens udløb). Ikke alle udbydere understøtter eSIM. Brug af eSIM i iPhone kan være deaktiveret, afhængigt af hvilken udbyder du har købt den hos. Kontakt din udbyder for at få mere at vide. Du kan læse mere på https://support.apple.com/da-dk/HT209044
|
||
Thrawn_JL
Ny bruger Oprettet: 24-September-2018 Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg håber det er ok hvis jeg hopper på denne tråd. Hvis ikke så skriv så skal jeg nok slette min kommentar :)
Et hurtigt spørgsmål i relation til dette, Er der nogen problemer i at købe et ur med LTE hvis man ikke umiddelbart får et abonnement til E-Sim? altså fungere LTE Uret som det skal uden E-sim? På forhånd tak :) |
||
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Min frue har et med E-sim, men benytter det ikke da hendes udbyder ikke supportere E-sim, og uret fungere stadig fint (DK VER.) Jeg overvejer selv at købe ver. 4 i US men da nogle af LTE frekvenserne afviger fra et ur købt i DK, så er lige pt. i tænke pause. Da jeg ønsker et i stål så er alle med E-sim, og ved enlig ikke om jeg vil få brug for E-sim og om de evt. manglende frekvenser i US modellen vil blive et problem, og med hvilke udbyder i DK.
Redigeret af Potter - 24-September-2018 kl. 12:37 |
||
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
||
Thrawn_JL
Ny bruger Oprettet: 24-September-2018 Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
1000 tak for svaret :) |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |