|
Opsætning af tv-setup |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Shase ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2013 Sted: Middelfart Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Oktober-2018 kl. 17:10 |
Hej. Jeg har et Panasonic tx-p50VT50Y og en Marantz nr1601. Dertil en
Chromecast Ultra i receiveren og en soundbar, som sidder i tv´ets
digital out. Jeg har lige fået klippet antennekablet og vil nu gå all in
på Streaming. Jeg er dog ikke så skarp på tv og receiver setup, og søger
derfor hjælp.
Jeg ønsker at opsætningen skal være så simpel som mulig. Gerne noget med at hvis jeg tænder for cast på min telefon, at så starter hele systemet op. Jeg ved at mit tv understøtter wake on cast, eller hvad den er som den funktion hedder. Og så ellers at mit setup kunne starte op og køre med så få klik som muligt. Jeg tænker at min soundbar kan undværes i det nye setup. Den har kun været brugt til tv-kiggeri, men vil gerne af med den, for at holde det enkelt. Mit eget bud er at flytte Chromecasten op i tv´et igen, sådan så mit Panasonic kan tændes ved cast. Så receiver i HDMI2 ARC, og så ellers indstille mit tv til at tænde på den HDMI som Chromecasten sidder i. Jeg er dog i tvivl om det er den mest optimale måde at gøre det på. Så hvis muligt vil jeg meget gerne have input til ovenstående. Pft. |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4059 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Shase ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2013 Sted: Middelfart Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ok. Så skal den ned i receiveren. Troede bare at det kunne blive et problem ift. CEC. Men jeg prøver. Tak for hjælpen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |