|
Advarsel mod Escape Plan 2 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6251 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Oktober-2018 kl. 20:16 |
Escape Plan er rimelig underholdende action med Sly og Arnold S
Men jeg glemte at tjekke 2'eren på imdb.com, inden jeg så den Det er en stinker med en karakter på 3,8 Jeg så den... så du slipper for det ![]() |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
bubbleboy ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 787 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg valgte den fra, da jeg så traileren. :)
|
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Jeg takker!
![]() |
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
|
Kallespears ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 416 |
Kan ikke råbe det højt nok E-N-I-G
|
|
![]() |
|
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2242 |
Du kan da bare bruge Fed, Kursiv, og Understreget - så der DEN skid slået! Eller, markere ordet, og klikke på "Size", og så vælge en passende størrelse: E-N-I-G ![]() Redigeret af mnielsen - 06-Oktober-2018 kl. 07:43 |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Ahhhmen kære folket - det behøver man vel næppe en advarsel imod
![]() Lidt rettidig omhu havde styret jer uden om den uden advarsler og trekanter:). Redigeret af Bromberg5 - 06-Oktober-2018 kl. 07:52 |
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
På den anden side er det lidt fristende at se en film, som af mange bliver omtalt som en af de ringeste film overhovedet.
Er den så dårlig at den ikke engang egner sig til en ordentlig gang tømmermænd?
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
T-1000 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 298 |
Så er det godt 3’eren også er på vej: Escape Plan 3: Devil's Station |
|
Pain can be controlled - you just disconnect it.
|
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
![]() |
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Fantastisk. Glæder mig til den kommer. Så skal der binges. mon det er klart til 1. januar
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
Sælges 1 stk. af denne film.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Martin Sjøstrand ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
På Bluray?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |