|
kanaler vises ikke i MCE |
Besvar |
Forfatter | |
espersen
Super bruger Oprettet: 02-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-Marts-2018 kl. 20:41 |
noget er gået galt - i Windows Media Center kan jeg ikke se nogle programmer
Setup: Win 7 MCE, 2 stk. HDhomerun, EPG via honeyee/MCimportXMLTV. I HDhomerun kan jeg godt se kanalerne - ikke i MCE under kanalsøgning kommer der en lang række TV/Radio-programmer frem - ingen af dem kan ses eller høres. Ideer til løsning?
Jeg har bevidst forsøgt at indlæse kanaler forkert - derved fandt MCE som forventet ingen kanaler. dernæst indlæst korrekt igen - men fortsat intet billede i MCE. Jeg har bl.a. forsøgt - at deaktivere MCE og aktivere den igen - afinstallere HDhomerun + installere den igen Redigeret af espersen - 26-Marts-2018 kl. 11:02 |
|
;o)
|
|
Benjamin7
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1755 |
Funktioner
Tak(0)
|
Firewall i MCE der blokere de UDP Streams ?
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
hmmm Benjamin - tjek lige dato'en for indlægget :-) Og manden har ikke været online på forummet siden da.
|
|
espersen
Super bruger Oprettet: 02-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
Funktioner
Tak(0)
|
fandt løsningen - så vidt jeg husker drillede det pga en defekt strømforsyning på den ene af enhederne
|
|
;o)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |