|
Sonos & Alexa - hjælp |
Besvar |
Forfatter | |
pelle_hebs
Ny bruger Oprettet: 15-Oktober-2018 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-Oktober-2018 kl. 20:07 |
Hej alle sammen
Jeg har nu pakket hele hjemmet ind i Sonos og jeg ELSKER det! Men jeg kunne virkelig godt tænke mig at få gang i Alexa. Der er dog INGEN guides til hvordan man skal gøre det. Kan i hjælpe? Jeg aner slet ikke hvor jeg skal starte :) Kh
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7123 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg har blot sat land til England.
Men bemærk at du muligvis ikke kan bruge danske musik tjenester Spotify virker fint. Og den forstår ikke dansk 😉 Og kun de nye Sonos enheder kan bruges til alexa
|
|
pelle_hebs
Ny bruger Oprettet: 15-Oktober-2018 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
men hvor sætter man den til England?
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7123 |
Funktioner
Tak(0)
|
du må lige selv finde det i app.
men er nemt at finde
|
|
ridderdk
Guld medlem Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er altså ikke rigtigt, jeg har en ældgammel Connect AMP og en næsten ligeså gammel Connect receiver, de kan begge styres fra Alexa, i Danmark vistnok kun med Spotify og TuneIn stationer, men det er også fint for mig.
|
|
hansie
Funktioner
Tak(0)
|
Så man skal have noget der kan lytte. Jeg har også gamle enheder men her har jeg en alexa hub der lytter Redigeret af hansie - 16-Oktober-2018 kl. 16:34 |
|
ridderdk
Guld medlem Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
Funktioner
Tak(0)
|
nej, men som jeg skriver, de kan styres fra Alexa
beklager hvis det kunne misforstås, men det tror jeg nu ikke du gjorde?
|
|
hansie
Funktioner
Tak(0)
|
uanset hvad. Så bliver talestyring stort ognemt om ganske få år.
Allerede nu kan jeg styre TV. Sonos og Philips HUE. Ikke super men på rette vej.
|
|
SVP03
Guld medlem Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
Funktioner
Tak(0)
|
En helt anden ting.
Skal HFK af med alle de gamle Connect Amp siden den nye AMP ikke er på hjemmesiden eller er den bare ikke på lager ?
Hvordan får man Alexia på Sonos med sin mobiltelefon ?
Redigeret af SVP03 - 20-November-2018 kl. 17:37 |
|
SVP03
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |