|
iPhone XR vs iPhone X forskel? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4698 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-Oktober-2018 kl. 09:30 |
der er en ny iPhone på vej, en iPhone XR. Hvad er sparet væk på den siden prisen starter ved 6695,-
|
|
sl1000
Bruger Oprettet: 10-August-2006 Sted: Hørsholm, DK Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
|
skærmtypen er andersledes syntes jeg kan huske at have læst et sted.
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Ja der står noget om flydende retina display, som jeg ikke skal gøre mig klog på hvad er. Men undrer mig bare over at der er barberet ca 1/3 af prisen ift da iPhone X blev introduceret
|
|
Martin Sjøstrand
Guld medlem Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
Funktioner
Tak(0)
|
Xr modellen har "kun" lcd dispaly, hvor i mod X´eren har OLED
Mon ikke der også er lidt forskelle i hastighed på dem? ved det faktisk ikke |
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
Ja men større skærm og single optik. Så den lægger sig imellem en Xs og en Xs Max
Tryk see all models og scroll lidt ned
Redigeret af Munch - 19-Oktober-2018 kl. 11:00 |
|
sbndk
Guld medlem Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 589 |
Funktioner
Tak(0)
|
Indmaden skulle være præcist det samme. Forskellen er (så vidt jeg husker) kamera samt dårligere display/opløsning. Skærmen er dog større på Xr end på Xs.
|
|
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
|
|
wiesel
Bruger Oprettet: 25-August-2008 Sted: Valby Status: Offline Point: 207 |
Funktioner
Tak(0)
|
Eneste forskel er LCD skærm med lavere PPI, kun 1 kamera (dog det samme som sidder på Xs), ingen 3D Touch, lavere LTE hastighed og 3GB ram
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
Til gengæld kommer der haptic touch som erstatning for 3D Touch, og "lavere" LTE hastighed betyder så bare at den ikke har gigabit LTE! Så vidt jeg ved er der ingen teleudbyder i DK der kan levere den slags båndbredde alligevel.
Ifølge de første "tests" af den (se især the verge's ), så ser det ud til at den ikke er ramt af "beautygate" på kamera delen i nær så høj grad som Xs. Dog har den stadig en matematisk udjævning af farverne, som i visse situationer kan virke en kende unaturlige - så kan man bruge et bedre kameraprogram og gemme i RAW format så alle data er til stede, og man kan regulere sig ud af det via software.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(1)
|
Apple har i mine øjne gjort i bukserne ved at lade SE udgå, uden at komme med en model i nogenlunde tilsvarende størrelse og prisleje.
Omend jeg er superglad for Apple “universet” så tror jeg ikke at min næste telefon bliver en iPhone, når min SE opgiver...... Klaus
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er sådan ser enig med KlausDM.
Dog har jeg stødt på mange i det ældre segment der synes skærm er for lille. Når jeg har min ipad inden for rækkevidde, tager jeg den fordi min SE er for lille. Synes at størrelse på 6 og 7 passer bedre til mit syn.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den måtte godt være lidt større, men ikke meget. Jeg har den som telefon, ikke som internetdims. Det bruger jeg min iPad til. Klaus
|
|
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
iPhone 6, 7, og 8 er i en meget brugervenlig størrelse på 4,7 tommer, SE er på 4 tommer. Så ikke så svært at vænne sig til 0,7 tomme større
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |