|
Google Home Hub |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
AndreasP
Bruger Oprettet: 16-Juli-2013 Status: Offline Point: 110 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Oktober-2018 kl. 14:09 |
Hej,
Jeg overvejer at købe en Google Home Hub. Er der nogle derude, der ved om man kan tale dansk til sådan en - eller om den kun forstår engelsk? Jeg har læst mig frem til, at den kun virker på engelsk - men måske den stadig kan svare på nogen af spørgsmålene på dansk nu hvor dansk officielt understøttes?
|
|
AndreasP
Funktioner
Tak(0)
|
Slet ingen?
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4855 |
Funktioner
Tak(0)
|
Måske kan du bruge det her. Det kan betale sig at kigge i hele forummet.
|
|
AndreasP
Funktioner
Tak(0)
|
Det link du sendte handler om Home Mini og Phillips Hue..? Alternativt, så vover jeg selv pelsen og bestiller én. Så må jeg prøve det danske af derpå :-)
|
|
DanishBacon
Super bruger Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vil du købe den fra England? Hvis ja, hvad gør du med strømstikket? Syntes hurtigt at en rejseadapter kommer til at se grim ud 🙄
|
|
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
|
jesperKBH
Guld medlem Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du er på fb så meld dig ind i google assistandt dk, der er vidst et par stykker der har købt den
|
|
AndreasP
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil prøve den Facebookgruppe af. Ellers er der ikke andet for end at bestille den og prøve sig frem.
Ang. strømstikket, så har jeg en adapter, der ikke fylder så meget. Så bruger bare den. Tusind tak for svar
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4855 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja overskriften gør! Hvis du gad læse indlæggene ville du finde ud af at google Home forstår dansk.
|
|
AndreasP
Funktioner
Tak(0)
|
...og hvis du gad læse MIT indlæg, ville du se, at jeg ikke spørger til Google Home, men til Google Home Hub.
Jeg fik dog to rigtig gode svar længere oppe i tråden. Så nu kaster jeg mig ud i det.
|
|
Bjur
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2565 |
Funktioner
Tak(0)
|
Skriv lige tilbage med dine oplevelser da jeg muligvis også overvejer en.
|
|
AndreasP
Funktioner
Tak(0)
|
Helt sikkert. Jeg er spændt på, hvor meget dansk man kan få ud af den.
Det visuelle interface vil helt sikkert kun være på engelsk - men jeg har hørt, at den stadig kan svare tilbage på dansk. Jeg er dog ikke sikker. Jeg ser om jeg ikke kan få den bestilt imorgen |
|
ildocteur
Bruger Oprettet: 13-September-2005 Status: Offline Point: 217 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nedenfor er min UK Home Hub inklusive rejseadapter. Jeg synes ikke den er så slem, specielt ikke når den sidder i kontakten. Jeg har kun haft den i et par dage, men hvis jeg kort skal sammenfatte mine oplevelser så må det være: + Skærmen er en virkelig nyttig tilføjelse. Specielt at den skriver i toppen af skærmen hvad den hører. + Størrelsen gør den fin til placering i køkkenet. + Adaptive brightness virker ret godt. Man har ikke indtryk af en skærm der lyser hele rummet op. - Højtaleren kunne god være en spids bedre. Jeg kan ikke vente til jeg kan styre min Play:5 i køkkenet fra den. - Skærm layout på "home control" skærmen er noget bøvlet. Det kræver alt for mange "klik" at slukke eller tænde lyset i et specifikt rum. Det skal lige siges at jeg ikke har prøvet at indstille den til at tale dansk, så det ved jeg kke om virker før den officielt kommer til DK. ildoc Redigeret af ildocteur - 10-November-2018 kl. 09:44 |
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |