|
Slå lg magic fjernbetjening fra |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 24-Oktober-2018 kl. 20:29 |
Jeg har et LG C8 tv, og kan bare ikke med det, at jeg skal styre med en pointer på tvet. Kan jeg ikke slå det fra?
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
TV Kalibrering
Bruger Branchemedlem Oprettet: 10-Marts-2016 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 129 |
Funktioner
Tak(1)
|
Hej Flemming
Du skal bare benytte "piletasterne" så aktiveres pointeren ikke. Pointeren kommer kun frem hvis du vifter for meget med remoten, bare brug home knappen og så brug piletasterne, så burde du stort set ikke se pointeren fremme på noget tidspunkt. |
|
http://www.tv-kalibrering.dk
- Kalibrering af tv skærme og projektorer |
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Thomas. Det virker ret godt. Det er bare irriterende, at se den. Hvis jeg skal ind i indstillinger, så kommer den stadig. Kan så igen bare bruge piletasterne. Det er da lidt dumt, hvis man ikke kan slå det fra. Hos mig så kører det bare rundt over det hele. Bortset fra det, så skal jeg have en aftale med dig næste år. Da jeg gerne vil have mit tv kalibreret. Kan lige så godt få det allerbedste billede.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
TV Kalibrering
Bruger Branchemedlem Oprettet: 10-Marts-2016 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 129 |
Funktioner
Tak(0)
|
Okay, prøv evt under "tilgængelighed" at sætte markør hastighed til lav og se om det hjælper.
Det er mit indtryk at man skal vifte mere med remoten for at få pilen frem hvis den står til lav i markør hastighed. Angående kalibrering, så siger du bare til, har skam også tid her i 2018 :) Der er jo mulighed for den nye AutoCal 3D LUT på din C8 som er mere omfattende og foregår på flere punkter end den manuelle kalibrering, det virker virkelig godt og billedet kommer til at stå spot-on ! |
|
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg prøver, at leve med det. Jeg har skam også masser af tid i 2018. Men min bankkonto siger nej lige PT. Men vil glæde mig til, at se hvor lækkert det bliver. Hvad ligger prisen på, for sådan en omgang AutoCal 3D LUT? Det lyder spændende.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
TV Kalibrering
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan jeg sagtens forstå, sådan en C8 er heller ikke billig :)
Jamen angående pris, så er det fra 1495, men kan afhænge lidt af hvor i landet du bor ? |
|
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Fik der nu til en ok pris. 11999,- Jeg bor i Taastrup, så ikke super langt fra dig.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
TV Kalibrering
Funktioner
Tak(0)
|
Okay. Jamen så er prisen 1500 kr.
Du siger bare til når vi skal lave en aftale :)
|
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6212 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er sgu osse en irriterende remote
Bruger den heldigvis kun til at tænde/slukke fladskærm og skifte input |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2205 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når alt det der fancy noget ikke kan slås fra, så er eneste mulighed nok at købe en ukurant fjernbetjening, som ikke har det L*** i sig.
|
|
bphhm
Guld medlem Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1144 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg må nu sige at på mit LG B6 virker det fint og specielt hvis man bruger browseren
|
|
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
Det er bare en aftale. Bliver nok i starten af 2019.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |