|
Toppen af ekstrabladet.dk vises ikke? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Oktober-2018 kl. 15:44 |
Det øverste af forsiden vises ikke på min PC
Det er kun lige den side Har ventet en uges tid på, at problemet forsvandt Hvad kan det være? |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Ole G ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 178 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg gætter på, at du har "anti banner" aktiveret i dit antivirus program. Når jeg aktiverer "anti banner" på EB, vises toppen af siden ikke, når det er deaktiveret, vises hele siden.
Ole
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det vides ikke, der er intet i vejen når der læses på deres hjemmeside. Der står BT i toppen af siden.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Så har du et problem med din pc
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Bruger Android med Chrome.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
Enten har du ikke læst overskriften, eller også har du seriøse problemer med at stave.
|
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1054 |
Har også kun problemet med chrome…
En lige til løsning er at droppe eb's clickbait ;-) |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Så har du virklig problemer der
Redigeret af PerW - 29-Oktober-2018 kl. 17:08 |
|
![]() |
|
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2240 |
"Heartware" skriver i denne ældre tråd om det samme problem, at det har noget at gøre med et blokeringsværktøj - må ikke skrive ordet direkte...:
|
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1054 |
Det kan jeg bekræfte... Har lige prøvet at slå det til og fra. Når det er til mangler toppen af siden, når det er slået fra er alt som normalt. (udover clickbait). |
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1026 |
Ved brug af Chrome:
Drop AdBlock og brug uBlock Origin i stedet - så er problemet løst.
|
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1474 |
Sjovt, jeg har kun problemet med "Opera", og kun på EB.dk
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |