recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Har Tosh 32wl66z auto off?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHar Tosh 32wl66z auto off?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BeLLe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Juli-2006
Status: Offline
Point: 302
Direkte link til dette indlæg Emne: Har Tosh 32wl66z auto off?
    Sendt: 11-December-2006 kl. 22:28
Ja som overskriften siger:
Har mit Toshiba 32wl66z en auto off funktion? Den har jo sleep timer og mulighed for at tænde på et bestemt tidspun kt men hvad jeg ikke har kunnet finde noget om er muligheden for at det slukker eller går i standby hvis der for eks. ikke e rnoget signal.

Jeg ville gerne have dette fordi jeg har mit media center tilsluttet og det ville være rart ikke at skulle hive fat i endnu en remote for at slukke tv'et efter jeg har slukket mediacenteret.

Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2006 kl. 23:17

Nej - det har den ikke, og det tror jeg heller ikke ret mange andre fladskærmstv har, hvilket egentlig godt kan undre mig lidt nu du bringer det op.

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
BeLLe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Juli-2006
Point: 302
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2006 kl. 13:55

mærkeligt at det ikke er mere udbredt. det er jo helt normalt på computerskærme.

MEn måske det kan ordnes med en software opdatering ude i fremtiden. Kan toshibaen egentlig opdateres??

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu