|
Disqus |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
HeartWare
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4800 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 31-Oktober-2018 kl. 15:54 |
|
Har I fjernet muligheden for, at man kan skrive kommentarer på jeres artikler uden at have en Disqus account?
Hvis ja, så har I hermed mistet en deltager i diskussionerne der... |
||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kan heller ikke skrive med mindre jeg har en konto, så jeg tror muligheden er fjernet.
|
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Forleden kom der en opdatering til Disqus kommentarsystem som indførte recaptcha, men den ødelagde muligheden for gæstekommentarer. Så derfor er det pillet fra. Lige nu er det derfor kun muligt at kommentere hvis man har oprettet en bruger på Disqus, eller benytter en af de øvrige logins som Facebook og Twitter. /Lars
|
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja kommentar blev lidt tyndt efter det
Der var ellers mange gode imellem
|
||
BlueFox
Guld medlem Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 551 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Gider heller ikke alt det shit Disqus sender når man har en konto.
|
||
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Lige dén del er der råd for, hvis du da tænker på underretningerne. Man styrer selv i Disqus indstillinger hvad der underrettes om Eksempel: /Lars
|
||
Ansvarshavende redaktør.
||
BlueFox
Guld medlem Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 551 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg fik så meget spam da jeg havde Disqus konto, og det kom på min disqus@mail.xx konto.
|
||
mvh
||
Lars
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er ikke bekendt med at Disqus udsender spam. De var dog udsat for et hackerangreb i 2012 hvor der forsvandt brugerdata. Men hvis man er bekymret om det kan ske igen så kan man oprette en mail-konto der alene er tilknyttet en Disqus konto. /Lars
|
||
Ansvarshavende redaktør.
||
BlueFox
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det var det jeg gjorde, og så kunne selvfølgelig have smidt det hele i spam filteret, istedet droppede jeg log in (som jo sker automatisk). |
||
mvh
||
Lars
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg tænkte nu på en anden email-konto, ikke bare en anden email-adresse der ender i samme indbakke. Man kan have en email-konto der slet ikke læses. /Lars
Redigeret af Lars - 31-Oktober-2018 kl. 23:40 |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg modtager ingen mails fra Disqus, og jeg modererer endda to sites. Så det må nok også kunne lade sig gøre for andre at sætte det op til ingenting at modtage...
|
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1087 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så slå det fra Jeg får ikke nogle e-mail fra dem |
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |