|
Nulstille app-store id m.v. |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7883 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Oktober-2018 kl. 06:07 |
Hej.
Vi har givet den ene af vores iPads (iPad mini) til én. Men hvordan sletter man alt vedr. apple id, betalings information o.lign.?? Og det næste er at app-store er dansk-sproget, men modtageren vil gerne have den engelsk sproget. Jeg forstår ikke helt hvorfor app-store er på dansk, fordi vi har skiftet det generelle sprog på iPad'en til engelsk.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nulstille ipad. Login med nyt Apple id som passer til den nye ejer af ipad.
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Thorvald IPaden skal nulstilles. Det er ikke nok at logge ud. Se her hvordan: |
|
Venlig hilsen
KB |
|
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
Nå ok, så man kan ikke "slette" et eksisterende apple-id og app-store opsætning, eller hvad det nu hedder, med hvad sig dertil hører fra enheden? Ok fino - så skal jeg lave en nulstilling af den.
|
|
Thorvald. |
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, når den er nulstillet rigtigt og fjernet fra Find min iPhone, så siger den Velkommen på alle sprog, når den nye ejer tænder den. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
Alt ok - har nulstillet den som I har nævnt.
|
|
Thorvald. |
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2205 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
Ja - det kan jeg. Men historien er ikke helt færdig. Vi er kommet til at den spørger efter Apple-ID, evt. at oprette et Apple-ID. Skal man det, eller kan man godt helt undvære Apple-ID. Jeg er ikke sikker på om vedkommende f.eks. har en e-mail adresse og slet ikke et betalingskort. Men det er måske i sig selv også ligemeget hvis vedkommende alligevel kun bruger gratis apps fra app-store. Men for overhovedet at bruge app-store - skal hun så have et apple-ID??
|
|
Thorvald. |
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja den nye ejer skal jo også bruge Apple ID for at kunne tilgå App-store. Hvis man slet ikke vil have nogen som helst apps på - så kan man teknisk set godt bruge den uden, men What's the fun in that?
|
|
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
Vi har også givet en af vores iPhones til en søster. Kan det lade sig gøre at skifte Apple-ID på den uden at skulle gennem nulstillingsproceduren? Eller er man nødt til at nulstille den på helt samme måde som jeg gjorde med iPad mini'en? Så hvis hun har taget billeder, hvad hun har, skal jeg uploade disse til min computer først - og så downloade dem til telefonen igen, efter den er nulstillet?
|
|
Thorvald. |
|
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
Nogen svar?
|
|
Thorvald. |
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ganske nemt.
Hvis du har find iphone aktiveret skal ipad slettes her. Så går du i indstillinger. Øverst står initialer, apple id osv. Her logger du ud. Dernæst logger du ind med nyt apple id. Til sidst logger du på med gammelt id på Apples hjemmeside og sletter enheden.
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |