|
Levetid for Philips TV |
Besvar |
Forfatter | |
frølårsraketten
Ny bruger Oprettet: 29-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-November-2018 kl. 15:57 |
Hej, jeg vandt for nogle år siden et PH42PF9946-SI som bruges som PC-monitor med DVBViewerPro. Bortset fra et lidt mørkt område opstået ved (alt for ihærdig) rengøring, virker skærmen fint. For et par år siden købte jeg en LG-plasmaskærm (såkaldt SMART TV) fordi den gamle skærm var sløv; det var det nye osse, så efter opdatering af PC'en virkede begge. Jeg fik heldigvis solgt det nye til en fornuftig pris, for det havde ikke et bedre billede end det gamle... Hilsen Pierre |
|
Pierre
________________________________ LG Oled 55" B9SLA Bruger DVB Viewer Pro, der snart skal installeres i nybygget PC |
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har et 10 år gammel Phillips tv som stadig virker 😄
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er der et spm et sted eller hvad, og hvad er "problemet"?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |