recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Råd til valg af  TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRåd til valg af TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
asmus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Oktober-2004
Status: Offline
Point: 87
Direkte link til dette indlæg Emne: Råd til valg af TV
    Sendt: 12-December-2006 kl. 19:31

Bortset fra prisforskellen hvilken af disse TV er så det bedste køb – kan nogen herinde mon give mig lidt råd og vejledning.

Samsung LE32M61B pris: 10.393 kr. - Toshiba 32WL66Z pris: 7.274 kr.

mvh uganda

mvh asmus
Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Maj-2006
Sted: Denmark
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2006 kl. 07:29

Hej!

Toshiba er det bedste køb.

Denne Samsung er en gammel dreng-den "nye"hedder M71......eller M91

LREV

Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
Til top
Pokerface Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-December-2003
Sted: Denmark
Point: 1357
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2006 kl. 08:37

Hej.

Ohhh, det er svært at anbefale andre hvad de skal købe, folks behov og smag er jo forskellig.

Men jeg er generelt enig med de andre... Af de to du nævner, er Toshiba'en nok bedste valg.

Samsung'en er nemlig sidste års model med et rimeligt accepttabelt billede men en dårlig lyd.
(Samsung synes jeg ihvertfald - - leverer: lækkert design, middel billede og dårlig lyd. Og det synes jeg går igen, ved de fleste af deres modeller.)

Toshiba'en får generelt en masse "roser" især billedmæssigt, men lyden er efter sigende også rimelig god.
Eneste jeg har hørt kritiseret er Fjernbetjeningen, som nogle har valgt at skifte ud med en "Universal-Remote" i stedet for.

Man da du nu har nævnt Samsung'en til en pris på ca. 10.500 kr. så afskrækker denne pris dig jo nok ikke helt.
Og jeg vil derfor anbefale dig et JVC istedet for.  

F.eks. det helt nye LT-32R71. Priserne starter ved 9.299kr. (Ved GodPris).

Men især LT-32X70 modellerne, som er JVC's topmodeller i 32" serien, er rigtig gode... med et billede der absolut matcher de andres, men også med en lyd, der tangerer til noget af det bedste leveret af fladskærme... (Det er jo kun små højtttalere der er plads til inde i dem)... Så tør jeg godt anbefale dette.

Et godt sted at handle JVC, er hos (link)> www.godpris.dk der får dem leveret direkte igennem JVC.DK, og de er derfor med helt normale danske Garanti-bestemmelser.
"X70" modellen jeg henviste til, har Godpris til kun 10.499 kr. på tilbud lige nu... Og det er endda leveret hos dig.

Held og lykke med dit valg  ... Vælg nu det "rigtige".

Redigeret af Pokerface - 13-December-2006 kl. 08:40
Mvh. Frede.

[COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70

Afspiller: "Pana" DMP-BD80
Til top
asmus Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Oktober-2004
Point: 87
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2006 kl. 13:37