|
ARCAM-rDAC - hjælp |
Besvar |
Forfatter | |
phazionen
Ny bruger Oprettet: 03-September-2018 Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16-September-2018 kl. 20:30 |
Hej folkens.
Jeg har lige købt ny reciever og sorround anlæg. Det gamle blev aldrig brugt og nu husker jeg hvorfor. Systemet var sat op med en gammel NAD C316BEE reciever, DALI højtalere og så en ARCAM-rDAC. Og jeg fik det aldrig rigtig til at virke. Med Hifi manden solgte det godt i tidernes morgen. Mit spørgsmål er, kan jeg bruge Arcam-rDac? og i givet fald til hvad. Den nye reciever er sat til TV med hdmi stik, og højtaler ledninger til højtalerne. Håber det giver mening, og I kan hjælpe. Jeg har prøvet at google spørgsmålet og Arcam-boksen, men er ikke bliver klogere. Pft.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
I første ombæring skal du buge dit nye anlæg, så finder du hurtigt ud af at din DAC har du intet at bruge til......
Klaus
|
|
phazionen
Ny bruger Oprettet: 03-September-2018 Status: Offline Point: 6 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak Klaus.
Så prøver jeg blot at se om jeg kan sælge den :) Pft.
|
|
gammelgaard_mink
Junior bruger Oprettet: 31-Juli-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 21 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har selv samme ARCAM rDAC, hvilken jeg bruger i mellem min computer og til min stereo receiver. Jeg oplever bedre lyd, ved brugen af DAC'n, frem for uden. Du kan også bruge den i mellem
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |