|
Filmstriben Chromecast |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Actor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2016 Sted: dk Status: Offline Point: 186 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-November-2018 kl. 13:57 |
Hvordan får jeg chromecast tegnet på min skærm når jeg vil streame Filmstriben. Actor
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Online Point: 4059 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Actor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2016 Sted: dk Status: Offline Point: 186 |
det er android!!!
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
læs lidt af kommentarerne. Der er nok en årsag til at der ikke er chromecast support!
|
|
![]() |
|
TBC1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2016 |
Sidst jeg tjekkede (hvilket jeg også har gjort lige nu) undserstøttede filmstriben ChromeCast ...Både fra Android enheder og fra en Chrome-Browseren på computreren (sidstnævnte kan måske også være en hemmelig smutvej for Apple folk der vil have Chroemcastet til den store skærm?)
...At appen og implementeringen er noget junk er så en anden snak, men cast ikonet kommer frem og kan benyttes i begge ovenstående tilfælde. Redigeret af TBC1 - 18-November-2018 kl. 01:16 |
|
![]() |
|
Der var den!!!!! Jeg er computermongol. Skulle bare tappe på skærmen, så dukkede den op. Jeg lærer det aldrig!!!! Tak for hjælpen!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |