|
Julemusik på Radio Soft? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6296 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-November-2018 kl. 09:12 |
De har gjort det et par uger nu
Der er et særligt sted reserveret i helvede til radiostationer, der spiller julemusik før/efter december ![]() ![]() |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
JanV. ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-August-2013 Status: Offline Point: 44 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er genialt! Alle radiostationer burde gøre det!
|
|
![]() |
|
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 983 |
Ja, de burde gøre det hele året
![]() |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Søg på nettet, så er der en del der har julemusik året rundt.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
Man kan jo heldigvis skifte kanal.
Som du kan se, så er der forskellige holdninger til julemusik. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Ja, der er jo ingen tvang, og derved vel heller ikke en grund til at klage over det.?
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5041 |
Det skal bare være det rigtige julemusik sunget af Kim Larsen. Har Glemmebogen Jul & Nytår , og Værsgo i genoptryk på vej. Det blir en go jul i år🎄
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
så titlen på forsiden af rec.dk og vidste med det samme hvem der havde skrevet indlægget.
Find en anden kanal. Der er masser af radio derude i æteren.
|
|
![]() |
|
Henrik K Kristensen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 295 |
Nej. Jeg synes det er super hyggeligt. Elsker julen... ![]() Til gengæld forstår jeg ikke meningen med opslaget her? ... det er jo så nemt at skifte kanal eller streame sin egen musik.
|
|
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6296 |
claus_jac, det jeg hører dig sige er at min måde er skrive på er ved at blive berømt ![]() |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 983 |
![]() |
|
![]() |
|
Og nu vi er ved juleri i utide...
Jeg vil gerne se den danske julefilm "Den tid på året" i biografen, jeg tror den er sjov Men jeg vil se den i dagene omkring jul, så hvorfor fik den premiere sidst i oktober så den måske ikke vises længere når vi er tæt på jul ![]() |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |