recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hdmi spilt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hdmi spilt

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mikkelfrost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelfrost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: hdmi spilt
    Sendt: 27-November-2018 kl. 04:50
jeg er i den situvation at jeg skal have fundet en hdmi splitter der kan sende 4k signal op i mit tv og lyden via hdmi ind i min lyngdorf 2170 .  

men jeg kan ikke finde nogle der kan det  nogen der kender til sådan en jeg kan brug ?
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2018 kl. 06:33
Av cables
Av connection

Har sikkert det du søger
Til top
moremusic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-November-2013
Point: 575
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moremusic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2018 kl. 23:23
Har dit tv ikke ARC?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelfrost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2018 kl. 02:19
jo men det er for at jeg vil køre lyden fra min shelde igennem min lyngdorf og så køre billlet dirigte over i tv når jeg ser 4k   har kun 2k hdmi i min lyngdorf ;/
Til top
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2009
Point: 1994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2018 kl. 03:02
Jeg har selv bestilt en:

http://www.smartooo.com/html/ProductCenter/HDMIMatrix/2018/1106/18.html

https://www.amazon.de/gp/product/B07H25VVFV/ref=oh_aui_detailpage_o03_s00?ie=UTF8&psc=1

….Faktisk den eneste 18Gbps HDMI 2.0 switch af den slags det lykkes mig at finde - alle de andre switche jeg faldt over var med lyd og billede samlet i ét og samme output.

Det siges at selve switchen skulle virke fint, at fjernbetjeningen er noget crap, men at switchen heldigvis kan switche automatisk til senest aktiverede input. Så enten brug af den indbyggede autoswitch eller en lærenem universalfjenbetjening og man skulle være kørende i forhold til at genbruge recievere uden HDMI 2.0 - Selv hvis man skal splitte 4 forskellige sources.

Redigeret af TBC1 - 28-November-2018 kl. 12:49
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelfrost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2018 kl. 04:06
superrrrr :)    1000 tak  bestilt  :)    made my day
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu