|
Sound Blaster X-Fi blinker ved opstart? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-December-2018 kl. 08:25 |
Tog alle stikkene ud ved installation af nyt grafikkort
Nu blinker det eksterne Sound Blaster X-Fi Surround 5.1 Pro hver gang, jeg tænder PC'en Så skal jeg røre ved USB-stikket, så holder det op med at blinke Hvad kan det være? |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4052 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Redigeret af T-Duck - 02-December-2018 kl. 09:21 |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4052 |
Kunne se i din anden tråd du har fået et nyt NVIDIA i 2000 serien. Så er du sikker på din strømforsyning levere nok. Til dit lydkort
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
Det ser ud, at PSU'en er på 650 watt (der står noget med 650 på den, har lige tjekket)
RTX 2070 bruger kun 10 watt mere end mit gamle GTX 980, så det kan vel ikke være det |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Et andet spørgsmål: Der står, at jeg skal opdatere grafikdriveren til version 416.94
Men jeg har en nyere version, så det er vel godt nok? |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Nå... må jeg nu ikke købe nyt grafikkort for at køre Ultra på min 21:9 skærm med opløsningen 3440x1440...
![]() Ray tracing er en eventuel bonus Redigeret af jake51 - 02-December-2018 kl. 12:57 |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |