|
Ny skærm 27”? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-November-2018 kl. 15:24 |
Nu har jeg fundet julegaven til min fader, og mange tak for hjælpen herindefra.
Nu går jagten på en gave til min mor. Hun ønsker sig en ny skærm, så tænker at skulle give hende en 27” skærm. Den bruges kun til officebrug og internet. Hvad kan anbefales op til 2.000 kr. Har ingen viden om hvad der skal kigges efter ved skærme.
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
du tager hende med ud så hun kan se den. Vi kender hverken hendes smag eller evner til at se på en skærm. Men 1080p opløsning er formodentlig nok det bedste for hende hvis hun bruger briller. men 27" tror jeg kommer til at virke for stort for hende. min mor nøjes med en bærbar mac fra 2009, og hun er mere end rigeligt glad for den størrelse skærm, så skal hun ikke sidde og vende og dreje hovedet for at se hvad der står på skærmen.
|
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad angår 27" skærm, kan denne anbefales:
Har selv brugt den i mange år og synes det er genialt med indbygget webcam.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |