|
Beogram 3300 |
Besvar |
Forfatter | |
astjerne
Ny bruger Oprettet: 02-December-2018 Sted: Hørsholm Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-December-2018 kl. 20:36 |
Min Beogram 3300 som ellers har virket upåklageligt i snart 30 år er begyndt at lave en ærgerlig lyd.
Det lyder som om tallerkenen skraber i mod et eller andet - og det giver en irriterende rungende eller gungrende lyd. Ikke højt men højt nok til at det sagtens kan høres. Nogen der har et bud på hvad det kan være - og hvad jeg kan gøre ved det?
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
lyder som et defekt leje og motor.
Se at få den repareret. Måske er der nogen herinde der kender et godt værksted. Og hvis den har fungeret i 30 år er det da noget af en præstation. Find lige et stykke moderne elektronik der holder så længe.
|
|
astjerne
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svaret.
Jeg var ellers lige begyndt at vende mig til tanke om at den skulle kunne holde evigt. Den skal under alle omstændigheder repareres, om ikke andet fordi jeg har to mmc 1'ere på lager. Gode bud på værksted i Københavnsområdet? vh Chr
|
|
astjerne
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg blev så ærgerlig over at den var i stykker at jeg skilte den ad og samlede den igen. Problem solved!
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2192 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skilte den bare ad, og samlede den igen? Har en anden da haft den skilt ad, og samlet den forkert, eller hwa?
|
|
astjerne
Funktioner
Tak(0)
|
Tja. Den havde nok bare stået de sidste tredive år og var blevet lidt løs i samlingerne måske...
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |