recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Subwoofer hjælp !
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Subwoofer hjælp !

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2007
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Subwoofer hjælp !
    Sendt: 05-December-2018 kl. 16:35
Hej alle 

Jeg har brug for et godt tip. Der har været lidt stille fra min side i hjemmebio verden sidste fire år da børnene var i den alder hvor det ikke var så godt at spille så højt musik :). Nu er vi der hvor hjemmebio skal tages i brug igen. Som sagt jeg har ikke brugt min elskede subwoofer Velodyne DD 15 fra 2007 de sidste fire år. Da jeg skulle til at bruge det her i weekenden da jeg satte den i strøm hørte vi et HØJT brag af en lyd fra den efterfulgt med mange HØJE korte "boom".CryDen eneste måde jeg ku få den til at stoppe var at hive stikket ud. Nu er den så død,Cry der sker intet med den :(, kun et lille klik når jeg slukker/tænder. 

Er der en venlig sjæl der evt, arbejder med reparationer af subwoofer eller er der nogen andre i kan anbefale som evt kunne hjælpe mig med problemet ?

Alle kommentarer er velkomne :) 

Er der evt. noget jeg selv kan gøre for at få den til at virke igen ? 

På forhånd mange tak 

Det er tele om den her model 

Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2018 kl. 17:05
Oprindeligt skrevet af sani sani skrev:

Hej alle 

Jeg har brug for et godt tip. Der har været lidt stille fra min side i hjemmebio verden sidste fire år da børnene var i den alder hvor det ikke var så godt at spille så højt musik :). Nu er vi der hvor hjemmebio skal tages i brug igen. Som sagt jeg har ikke brugt min elskede subwoofer Velodyne DD 15 fra 2007 de sidste fire år. Da jeg skulle til at bruge det her i weekenden da jeg satte den i strøm hørte vi et HØJT brag af en lyd fra den efterfulgt med mange HØJE korte "boom".CryDen eneste måde jeg ku få den til at stoppe var at hive stikket ud. Nu er den så død,Cry der sker intet med den :(, kun et lille klik når jeg slukker/tænder. 

Er der en venlig sjæl der evt, arbejder med reparationer af subwoofer eller er der nogen andre i kan anbefale som evt kunne hjælpe mig med problemet ?

Alle kommentarer er velkomne :) 

Er der evt. noget jeg selv kan gøre for at få den til at virke igen ? 

På forhånd mange tak 

Det er tele om den her model 

Hej Sony - long time no see. I sidste instans kan du vel kontakte CSN Teknik, hvis han stadig tager sig af privatpersoner.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2007
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2018 kl. 21:35
Hej John , ja der er leeeeenge siden Wink...  hvis der ikke kommer nogen brugbar tip så skriver jeg til CSN ...
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19557
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2018 kl. 21:41
Oprindeligt skrevet af sani sani skrev:

Hmmm, når man nu ønsker fysisk hjælp, eller anbefalinger til en der kan hjælpe, er det en god ide at skrive i hvilken del af landet man holder til i.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu