|
Det der med julegaverne |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-December-2018 kl. 11:51 |
Der plejer at være en tråd om julegave ønsker, men har ikke set en i år, derfor en ny.
Jeg er med på at det er luksus/first World problemer vi i dk sidder med når vi diskuterer nye gadgets eks på forum her og hvilke der er bedst og når vi når julen aner vi ikke engang hvad vi skal ønske os. Nogen der har ønsket vi andre bare skal kende til - stort som småt.
|
|
jesperKBH
Guld medlem Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er nok meget godt i tråd med det du skriver, nemlig et urimligt luksus ønske. Alligevel så drømmer jeg om den her til jul, selvom den er dyr
|
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er ikke så meget for jul. Måske fordi jeg i mine yngre dage fejrede de fleste juleaftener på vagt for Danmark, og senere for luftfarten. Så julen for mig er noget der helst skal overståes. Jeg bruger dog en ganske pæn sum til julegaver til familien. Lidt julehygge går jeg dog ikke af vejen for.
Jeg ønsker mig typisk ikke noget, for jeg køber de ting som jeg ønsker undervejs, og det gør mig til familiens sorte får når det drejer sig om julegave ønsker. Da det er mig der her i huset står for madlavningen, så får jeg som regel noget køkkenudstyr. Fint nok, hvis det er grej som jeg ikke lige har tænkt på. Så..... jeg ønsker mig ikke noget
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
elendil
Super bruger Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 467 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ønsker mig et halstørklæde og en cykellås.
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19481 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tastatur og mus. Nu må det være slut med kuglemus og nogle af tasterne på tastaturet er der ikke længere skrevet noget ovenpå. Sættet jeg har er vel også kun 15-17 år gammelt.
En frugtopsamler til æblerne i haven. Og så et årsabonnement på Eisenbahn Kurier :-) Klaus |
|
Silentbob
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dynaudio Music 3 eller 5. Men det er langt langt over hvad nogen i min familie giver for, inklusiv min kone.
Så det bliver ved ønsket.
|
|
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19481 |
Funktioner
Tak(0)
|
Køb, pak ind og skriv på kortet: Til mig Fra mig Klaus
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7099 |
Funktioner
Tak(0)
|
Får ingen gaver og giver kun en 😉
Føler mig taget i rø. Når alt er på tilbud efter jul. Derfor er gaveræset afskaffet. |
|
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
Det der med "alt på tilbud efter jul", er et overstået kapitel.
Alt er på tilbud allerede inden jul. Vi var ude for at købe julegaver i weekenden, der var tilbud på alt muligt stort set alle steder. Klaus |
|
Thomas Jensen
Super bruger Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 453 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ønsker mig ét døgn i en verden uden krig, had og kriminalitet, men det er nok lettere at vinde i lotto uden at spille...
|
|
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det tror jeg desværre at du har ret i, der sker mange besynderlige ting.
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
therazz
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ønsker mig en; lækker morgenkåbe og 4-5 timer ekstra i hvert døgn...
|
|
MORE BASS
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |