|
slet |
Besvar |
Forfatter | |
MRRasmussen
Junior bruger Oprettet: 16-Juni-2012 Sted: lolland Status: Offline Point: 42 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-December-2018 kl. 19:16 |
slet
Redigeret af MRRasmussen - 13-December-2018 kl. 12:00 |
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Start med at finde ud af hvor meget udstyr du skal bruge.
Skal det kun være lyd? Eller skal der også være billede. Derefter vil jeg foreslå du tager til Hi-fi klubben og forelægger dit budget og ønsker. Få derefter en demo. Nu har du så et godt udgangspunkt til at spørge herinde. Der findes selvfølgelig andre forhandlere end hi-fi klubben. De har mange butikker rundt om i landet og er derfor nemme at komme til. Desuden har de fornuftige produkter til ok priser. Service og garanti er de også gode på. Du vælger selv og husk at mange råde herinde er temmelig farvede. Det er dig der skal se og lytte. Derfor er det vigtigt at du er tilfreds. Ikke hvad andre mener. Håber at dette hjælper dig i gang.
|
|
MRRasmussen
Junior bruger Oprettet: 16-Juni-2012 Sted: lolland Status: Offline Point: 42 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er skal bruges til film og ps spil
ja det er rigtigt at man kan være farvet af et produkt, men det giver stadigvæk mig en ide om hvad der er derude og så må jeg selv vælge derfra. Hvad er der af gode butikker på sjælland da jeg bor midtsjælland udover hifi klubben syntes ikke rådgivning i næstved var så god Men tak for dit indlæg |
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4698 |
Funktioner
Tak(0)
|
For det første er det forkert Forum du spørger i, du skal i Min Hjemmebio Forummet. Og her synes jeg du skal spørge Jacobe, som selv har været igennem øvelsen med at opbygge en bio. Han har en masse erfaring at øse ud af
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |