|
Hjælp til køb 5.1 |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
MRRasmussen
Junior bruger Oprettet: 16-Juni-2012 Sted: lolland Status: Offline Point: 42 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-December-2018 kl. 12:00 |
Hej Recordere
Jeg er tvivl om den skal være her eller i hjemmebio sursound emne jeg har et rum kælder :D med troldtekt loft og filt på væggene Rummet er 3,90 l 370 b og højde på 220 jeg har en sofa der står helt op af bagvægge og fylder hele bagvægen Da jeg ikke ved "nået" og er ordblind, så det med side i flere timer og læse indlæg kommer ikke til at ske ville jeg høre jer her inde hvordan jeg bruge mine 25k bedst På forhånd tak for hjælpen |
|
beamer
Bruger Oprettet: 08-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 231 |
Funktioner
Tak(0)
|
For nu at starte med surround sound forstærkeren, så har jeg en NAD T742 til salg på dba.dk for 900 kr. Det er billigt, og den er god. Derudover kan jeg også tåle at komme af med 2 store B&W for-højttalere. Jeg skal lige checke, hvad de hedder, og hvad de kan koste. Måske er 900 stykket ikke så meget galt. De er med fødder og kabler. Hvad skal de sende ind i den NAD ? den er ikke med hdmi.
|
|
JakobSkaarup
Pause fra forummet Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja og det råd jeg kan give der er ikke at følge det råd #1 gav dig. Du kan ikke bruge den receiver da den ikke har HDMI
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6186 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du er på Lolland...
Har man Danmarks HiFi Klub der? Noget i stil med det her Højttalere/subwoofer https://www.hifiklubben.dk/hojttalere/hojttalersystemer/dali-zensor-5--zensor-1--zensor-vokal--sub-e-12-f-5.1-hojtalersystem/ Surroundreceiver https://www.hifiklubben.dk/tv-og-hjemmebiograf/hjemmebioreceiver/denon-avr-x3500h-surround-receiver/ 4K UHD-afspiller https://www.hifiklubben.dk/tv-og-hjemmebiograf/blu-ray-afspillere/sony-ubp-x800-blu-ray-afspiller/ Redigeret af jake51 - 13-December-2018 kl. 18:59 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
MRRasmussen
Funktioner
Tak(0)
|
jake51 Tæt på lolland hvorfor da
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6186 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nå, jeg ved bare ikke om de har HFK der... så kunne du høre det før køb
|
|
Mikael Simpson |
|
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad har du af skærm? Ønsker du at købe brugt? Hvordan forventer du at afspille dine film?
|
|
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
|
MRRasmussen
Funktioner
Tak(0)
|
Supergris Jeg har en samsung q9 65 og ps 4 pro tænker på at indcode mine bluray film til en plex server på et tidpunkt
ps dali zensor nået vær kender ingen ting til højtaler Redigeret af MRRasmussen - 14-December-2018 kl. 10:07 |
|
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så vil du være rigtigt godt for dig, at investere i en Nvidia Shield TV, som kan afspille alle dine rippede film i alle formater af lyd og billede. Jeg synes, den er betydeligt bedre i dagligdagen end en PS4.
Du svarede ikke på, om du er interesseret i at købe brugt, hvor der er masser penge at spare, så du kan få langt bedre grej for dine penge. Der er mange andre end Hifiklubben, der sælger grej... Har lige set, der er tilbud på denne Sony receiver, som nærmest er umulig at slå, når den bliver solgt til den pris: , så den kan du roligt købe, så skal du bare finde højttalere... Lige med hensyn til receivere, er det rart, at købe en ny, eller i hvert fald næsten ny model, så du er sikker på, den kan tage alle formater af lyd og billede, så du kan bruge den som kontrolcentral, hvor alle dine enheder bliver forbundet, så du kan nøjes med ét HDMI-kabel videre til din fine skærm...
Redigeret af Supergris - 14-December-2018 kl. 12:41 |
|
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
|
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg anbefaler, at du tager ind i den nærmeste HFK
De kan hjælpe dig med at vælge de rigtige højttalere, hvis du ikke ved så meget om det (som du selv siger) |
|
Mikael Simpson |
|
Supergris
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er absolut af den mening, at brugmarkedet for højttalere er den rigtige vej at gå, og Sony receiveren kan ikke slås til prisen...
Hvorfor er folk så vilde med Hifiklubben? For 20 - 35 år siden synes jeg de var svære at komme udenom, men i dag skummer de selv den fløde, man i sin tid kunne spare, ved at gå udenom mellemleddet i forhandlerkæden, men den tid er forbi. Deres produkter er fine, men priserne er ikke bedre end andre steder...
Redigeret af Supergris - 15-December-2018 kl. 03:02 |
|
Min hjemmebio:
|
Bravo
Guld medlem Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1317 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er vel i grunden kun en person der Anbefaler HFK(i hvert kun i denne tråd). Når det så er sagt så er det jo det oplagte at fortælle folk der “intet ved” at de skal spørge om hjælp der. Hvis priser på produkterne i HFK matcher andre priser, så får du da servicen i butikken, som du givetvis ikke ville opnå i Elgiganten og power. (Og ja jeg er klar der er mange andre butikker/shops)
Redigeret af Bravo - 16-December-2018 kl. 11:58 |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |