recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG SK9 soundbar - Passthrough HDR
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG SK9 soundbar - Passthrough HDR

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Peoke Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 457
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peoke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG SK9 soundbar - Passthrough HDR
    Sendt: 17-December-2018 kl. 22:25
Jeg har kigget på LG SK10 og SK9. Jeg hælder nok mest til SK9, da SK10 bliver for bred til mit 55".

Men er det korrekt at SK9 ikke understøtter passthrough af de forskellige HDR formater?

Et andet spørgsmål - Vil tilkobling af enheder igennem HDMI på soundbaren medføre inputlag eller anden form for forsinkelse? I såfald er tilkobling af spillekonsol et no-go.

Redigeret af Peoke - 17-December-2018 kl. 22:26
But did you die?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6061
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2018 kl. 22:34
Hvilket TV har du nu? Tænker det kunne være et LG OLED, nu du specifik kigger på LG soundbars. For mener det er både deres serie 7 og 8 OLED, der kan spytte 7.1 videre fra en boks over ARC til soundbar/forstærker. LG er nogle af de eneste med den funktion, hvor alle andre mærker først får det med HDMI 2.1.
Til top
Peoke Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 457
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peoke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2018 kl. 09:56
Mit TV er en B7'er. Men nu var det passthrough af HDR jeg spurgte om :)

Men du svarede måske på et af mine andre spørgsmål. Jeg har hørt at Atmos kun er understøttet hvis du tilkobler din enhed direkte til soundbaren istedet for til TV'et. Skal jeg forstå det du siger. som at dette ikke er korrekt? - At det rent faktisk fungerer på mit TV?
But did you die?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6061
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2018 kl. 11:22
Jeg tør ikke helt garantere med Atmos og DTS X. Kan godt være det ryger, hvis du kører det gennem TV'et først..
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu