|
DisplayPort giver udvasket billede (PC)? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-December-2018 kl. 19:57 |
Her er mit indlæg på Steams forum Google-translated
Jeg kunne ikke tro, hvor dårlig - meget vasket ud - spillet så på min 3440x1440 skærm Så jeg sluttede det til min projektor via HDMI, og det så godt ud til 1920x1080 som det skulle ... men jeg fik ingen lyd gennem surroundmodtageren? Da jeg forsøgte at forbinde pc'en til min skærm med det samme HDMI-kabel, fik jeg intet billede? Hvilke indstillinger har jeg ved et uheld ændret på min pc, der giver et udvasket billede med DisplayPort-kablet? |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det ikke blot at ændre opløsningen på din PC til 1920x1080? Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
Bonusinfo: Det er et Nvidia-grafikkort
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4053 |
Jake51 det med dit HDMI. Har du tjekket om din skærm er sat til at skifte kanal automatisk. Det med dit DP har du prøvet at lave reset af skærmens indstillinger? Og har du tjekket driver opdatering
Redigeret af T-Duck - 16-December-2018 kl. 09:22 |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Det er ikke kablet, men det at du kører spillet i en lavere opløsning, end din skærm står til. gå i indstilingerne på spillet og se hvad du har sat den til - jo lavere jo værre.
|
|
![]() |
|
Det har længe kørt perfekt med Displayport og skærmens opløsning 3440x1440
Så kunne jeg bare køre HDMI, men får intet billede |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Læste, at det kunne være en fejl i den nyeeste driver (får opdaterede drivere via GeForce Experience)
Installerede en ældre driver, men det løste ikke problemet Har bestilt et nyt DP-kabel, men det er sikkert ikke det Far Cry 5 ser fint ud, hvis jeg skruer brightness ned til 25% Shadow of the Tomb Raider er ret udvasket uanset hvad jeg gør |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4053 |
|
|
![]() |
|
Hentede mit nye DP-kabel i dag, men det ændrede ikke noget
Jeg fik HDMI til at virke, men så virker G-Sync på skærmen ikke Billedet er mørkere med HDMI, men Tomb Raider er stadig for udvasket Nu har jeg ikke flere ideer T-Duck, HDR er udtonet (nok fordi skærmen ikke er 4K?) Redigeret af jake51 - 18-December-2018 kl. 22:30 |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2565 |
Kan det være fordi, at står forkert inde i indstillinger. Står den til RGB og 0-235 i Nvidia indstillinger, hvis det altså kan ændres?
|
|
![]() |
|
Der har jeg været, synes jeg har prøvet alt
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Med det nye DP-kabel har jeg fået Far Cry 5 til at se så godt ud, som det skal - G-Sync 3440x1440
Så må det være et underligt grafisk design i Tomb Raider |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |