|
hjælp til surround |
Besvar |
Forfatter | |
haf
Ny bruger Oprettet: 23-September-2011 Sted: odense Status: Offline Point: 16 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-December-2018 kl. 14:00 |
hej alle eksperter , jeg har brug for hjælp , jeg har lige købt surround højtaler sæt klipsch front rf-82 ll
center rc-62 ll bagved rb-61 ll sub r-112sw, jeg leder efter en surround reciver som kan klare sættet til rimelige penge , er helt på bar bund god jul og godt nytår til alle sammen ps vil købe Onkyo SKH-410 Atmos højtaler til sættet her , er det helt ved siden af ?????
|
|
MortenGN
Bruger Oprettet: 25-Juli-2017 Sted: Sydvestjylland Status: Offline Point: 64 |
Funktioner
Tak(1)
|
Jeg havde købt en surround receiver, med det antal kanal jeg skulle bruge, og så med preout. På den måde kan man altid smide en effektforstærker på til sine fronter, hvis man mangler lidt effekt. Hvilken surround receiver der passer dig bedst, skal jeg lade være usagt. Det er dig der har nemmest ved at finde ud af det, men der er mange derude, der opfylder de flestes behov.
|
|
haf
Funktioner
Tak(0)
|
tak for information , jeg har lige sat nye baghøjtaler op https://imgur.com/a/aNQ1r6whvad synes i, er det helt ved siden af, de er ikke afprøvet endnu da mangler reciever endnu
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4862 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan kun opnå rigtig surround lyd hvis højttalerne sidder tilnærmelsesvis som på denne tegning.
Som de hænger nu, blir lyden sendt med modsatte væg og tilbage til dig med forsinkelse. Og det lyder ikke godt. Redigeret af Munch - 01-Januar-2019 kl. 23:23 |
|
haf
Funktioner
Tak(0)
|
ok tak
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min sofa står også op ad bagvæggen i stuen, så mine højtaler står i øjehøjde og peger ind mod mig.
|
|
haf
Funktioner
Tak(0)
|
hej jeg havde ellers læst at højtaler skulle være halv meter over ørehøjde???
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |