|
TV2play på Kodi? |
Besvar |
Forfatter | |
steelman
Junior bruger Oprettet: 26-Januar-2010 Status: Offline Point: 42 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-December-2018 kl. 22:01 |
Hej,
Er helt ny i det her, og har installeret OSMC Kodi på en Raspberry PI 3 er der nogen måde at TV2Play på Kodi? VH steelman
|
|
Basto
Guld medlem Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ikke muligt pt, men viaplay virker på kodi
Mvh Michael
|
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor køber du ikke bare en Shield. Eller en Chromecast?
|
|
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1167 |
Funktioner
Tak(0)
|
Eller Apple TV
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
steelman
Funktioner
Tak(0)
|
Jo jeg kunne sagtens købe en chromecast, for dét synes jeg virker upåklageligt. Men nu havde jeg bare en RPi liggende, så ville blot forespørge om der var mulighed for TV2Play på denne. Men tilsyneladende ikke, desværre
|
|
steelman
Funktioner
Tak(0)
|
Ved Apple TV kræver det vel en anden Apple enhed, til at afvikle TV2Play App fra, ik? Har en apple TV men 3. Gen.....
|
|
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1167 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, du kan installere TV2 Play app på Apple TV 4
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1401 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, TV2 play findes som app til ATV4 selvfølgelig. Livet er sgu for kort til at skulle sidde og slås med en mobiltelefon og caste via airplay eller chromecast op på TV'et (har været der).
Redigeret af Axlon - 27-December-2018 kl. 13:32 |
|
Mvh Jesper
|
|
brafi
Bruger Oprettet: 26-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ville hellere købe denne: https://www.computersalg.dk/i/4951977/xiaomi-mi-tv-box-s-4k-android-tv?sq=xiaomi+ Har selv lige fået den ind ad døren (dog fra kina, men det kan ikke betale sig) og den spiller alt. Remoten virker super og den spiller fint Netflix, HBO, TV2Play osv. Det er en fin oversigt, og der er samtidig indbyget en ChromeCast Ultra i boxen. :-)
|
|
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
#brafi:
Så hellere give det ekstra og købe en Nvidia Shield. Husk på, det er en ting, der af de fleste, bliver brugt flittigt hver dag...
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |